[Volvo 850 Club] Sleuteldag 9 april

Gestart door Esveldt, 11-03-2005 09:49:34

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Hier enkele foto's van de sleuteldag.(klikerdeklik)
Het was weer een fijne dag vandaag. Oliepeilstok en buis vervangen (vettig klusje ;D) gordelhoudertje vervangen, OBDII laten uitlezen; alles goed behalve fan van de kachel, die gedemonteerd en gesmeerd met WD40, binnentempsensor gaf ook een foutcode, kleine fannetje in het interieur draaide niet meer, met behulp van monteur van Scholten stof en vuil met perslucht eruit geblazen en weer OK :D. Enkel koelvloeistof probleempje blijft maar ga het koelsyteem eens flushen met speciaal produkt dat nu niet voorhande was. Fijne dag en dank aan iedereen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Peertje

Citaat van: MH op 09-04-2005 19:39:27
Tim, volgende keer kun je het slangetje aan de achterkant gewoon lostrekken van de klokkenwinkel. Zit maar met een kniestukje vastgeklikt.  ;D  ;)

Ik durfde het niet los te halen, het het ging zo ook wel.  ;)

@Mehn: De filmpjes doen het nu wel vanaf de indexpagina.
Hé? Geen banner meer?

b0nkolok

Ben erg tevreden huiswaarts gereden. Alle -kleine- euvels verholpen, behalve de schakelaar achteruitrijlampen. Maar ja, er moet iets overblijven voor de volgende sleutelsessie. Bijzonder genoten van de onderlinge hulp en prima georganiseerd! Pluim ook voor Henk - Volvo- Scholten en zijn crew.
De film die ik heb geschoten zet ik op DVD.
Tot de volgende meeting.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Esveldt

Ben er helemaal klaar mee!!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat een prachtige dag! Hartstikke leuk zo met de hele groep. Mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt en advies geeft. SUPER!

Ik heb de problemen ook allemaal opgelost en dat voelt goed.

Terugreis was leuk, ging lekker snel. Wel met 2x flitser aan de andere kant  ;D ;D ;D

Paul

Sem

Meneer Scholten en zijn "Crew".... BEDANKT!!
Ook onze organisatie.... BEDANKT!!  :)

Was echt beren gezellig vandaag en erg belangrijk.., t was nog nuttg ook.
Heb lekker m'n dashboard lampjes kunnen vernieuwen en de verlichting van de versnellingspook van de automatenbak vervangen.

Viel me allemaal reuze mee. (zag er best tegen op om dat bovenste deel van het dash er heel af te krijgen.)  :o

De Koffie was goed om nog maar niet over de broodjes te beginnen... die waren super!

Leuk om weer eens met wat mensen te praten die ik nog niet eerder had gesproken. (wel al vaak gezien, maar daar blijft het meestal bij)

Tot de volgende keer!!  

Sem

RRRRR_Ramon

Ik ben naar Heerhugowaard geweest, heel gezellig en zeer leerzaam! Ik had me wel niet ingeschreven maar ben toch aan een beetje sleutelen toegekomen zelfs :-[ ;) Aan het eind van de middag kwamen er plekjes vrij en toen kon toch m'n roffeltje ff omhoog.

Leuke mensen leren kennen en veel ervaringen uitgewisseld. Alles prima voor elkaar bij Nordicar. Aardige en behulpzame monteurs met veel kennis van zaken. Zoals monteur Jaap met 44 jaar ervaring met Volvo, die nog 544's afleveringsklaar gemaakt heeft. Ik vertel mooi niet alles hier, bewaar ook nog wat voor de redactie van "De Roffel".  ;D

Iedereen bedankt voor de gezellige dag!!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Zippo

Citaat van: Ludo op 09-04-2005 23:39:18
hier heb ik  ook nog enkele foto's geplaatst.

Je hebt wel zeer duidelijke foto's gemaakt!!
Veelal vrouwelijk! ;D ;D ;D 8)

Zippo

Alfred

Dit was voor mij mijn eerste sleuteldag en ondanks mijn 2 linkerhanden :-[ heb ik me ook prima vermaakt in Heerhugowaard. Veel gezien en natuurlijk advies hoe je dingetjes moet loshalen en weer vastzetten. Da's toch een lagere drempel dan in je eentje voor je eigen huis.
Met wat hulp (bedankt Turbobiker) de gasveren van de achterklep vervangen en weer op de zomerbandjes dankzij monteur Peter.  
Was wel ff schrikken toen monteur Jaap met een slijptol aan de gang ging om de overblijfselen van een extra stuurslot van het middenconsole te halen  :o, Jaap kijkt nergens meer vreemd van op  ;D. Erg netjes de bekleding beschermd met een oude deken tegen de vonkenregen.

En de oorzaak van de koelvloeistoflekkage gevonden, de radiateur moet vervangen worden  :'(. Jammer genoeg was er geen op voorraad. Ik heb mijn roffel dus laten staan en heb, heel aardig, als leenauto een Volvo 140 meegekregen van Nordicar. Da's toch weer een heel andere ervaring dan een 850  :D. Rijd zeker niet verkeerd zo'n klassieke bak, alleen de kleur, knaloranje  8) zal niet wennen.

Gerrit en Nordicar, bedankt voor de goede organisatie.

Alfred

855-Champagne

Hehe het was me weer een druk dagje geweest.
Alles is zoals we gewent waren weer goed geregeld door de feest commissie,

Het was leuk om al die mensen zo lekker bezig te zien om aan hun auto"s te sleutelen.

RonnieDuck

Het was ook leuk jou bezig te zien aan al die auto's!!!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid