sc805 met volvotech VT-0115

Gestart door jvanputten, 27-09-2016 09:12:45

Vorige topic - Volgende topic

jvanputten

Goedemorgen.

Ik heb een volvotech VT-0115 gekocht met Bluetooth ( https://www.volvotech.eu/mmsc-aus-bt?search=mmsc-aus )

Helaas heb ik hier wat onduidelijkheden mee en kan ik geen manual van dit product vinden, hopelijk heft iemand hier het antwoord?

- Zodra ik de wisselaar aanklik speelt hij 2 sec van de usb en stopt dan weer (ik las bij de uitleg van grom dat er bijv 1- naam op je usb moet staan, kan dit er mee te maken hebben?)

- De module verbind met mijn telefoon maar zodra ik ga bellen blijft de radio gewoon muziek spelen en springt niet over naar het gesprek   (er is op de radio zowel visueel als hoorbaar geen verandering).

Heeft iemand een manual of een uitleg voor me?

Edit: ik kan in de zoekfunctie niet echt iets vinden wat mijn problem verklaart.

RoelNL

Geen ervaring mee. je bent zeer waarschijnlijk de eerste die het heeft ;-)

Heb je de muziek in meerdere mappen staan? Rare is dat als die begint met spelen en weer stopt. Heb je de keuze er een ander nr op te zetten ivm kwaliteit? Heb je nog de mogelijkheid om de firmware te updaten van het apparaatje?

Verandering zal je zeer waarschijnlijk niet op de radio zien want dat doet mijn grom unit ook niet. Je moet om te bellen uiteraard wel je radio op de cd wisselaar hebben staan. Anders hoor je niets want je radio is maar een dom apparaat en schakeld niet automatisch door naar de wisselaar. Als je je radio op Q music hebt staan. En je krijgt telefoon, moet je op de cd wisselaar drukken om te kunnen bellen.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

jvanputten

Citaat van: RoelNL op 27-09-2016 09:30:54
Geen ervaring mee. je bent zeer waarschijnlijk de eerste die het heeft ;-)

Heb je de muziek in meerdere mappen staan? Rare is dat als die begint met spelen en weer stopt. Heb je de keuze er een ander nr op te zetten ivm kwaliteit? Heb je nog de mogelijkheid om de firmware te updaten van het apparaatje?

Verandering zal je zeer waarschijnlijk niet op de radio zien want dat doet mijn grom unit ook niet. Je moet om te bellen uiteraard wel je radio op de cd wisselaar hebben staan. Anders hoor je niets want je radio is maar een dom apparaat en schakeld niet automatisch door naar de wisselaar. Als je je radio op Q music hebt staan. En je krijgt telefoon, moet je op de cd wisselaar drukken om te kunnen bellen.

Het meerdere mappen verhaal heb ik nog niet geprobeerd aangezien ik dat net pas gevonden had haha.
De eerste die het heeft lijkt me eigenlijk sterk de verkoper is sponser van het forum en stond ook op VKB maar ik zou zomaar is origineel kunnen zijn natuurlijk :P

wat betreft het bellen.. zo dom, maar daar had ik nog niet aangedacht(terwijl het idd heel logisch klinkt) bedankt voor je info vast :)

kulk

Waarom bel je Volvotech niet even? Ik heb hem ook weleens gesproken, lijkt me een behulpzame kerel

RoelNL

Ik heb er nog nooit iemand over gehoord of gelezen vandaar. Tot vandaag dan.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

kevinwalter

Klopt, bel Bob van Volvotech even op. :-)
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

jvanputten

ik hoopte het eerst zelf op te lossen met een uitleg/manual.
Wilde de aardige man niet gelijk lasting vallen :P

Ik zal hem even bellen!