relaiskast

Gestart door chevyhacky, 18-04-2005 12:34:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chevyhacky

Hallo,

Ik ben vrij nieuw in deze forum...wel voor de aankoop van mijn 850 station een aantal maal gekeken en veel van geleerd...heel leuk zo'n forum.

Vraag, bij mij blijft (ook) de standkackel/ventilator draaien als het contact uit is..ook m'n radio en de airco/lucht circulatie naar binnen...al met al niet de bedoeling en irritant  (2 x al accu leeg) de mogelijke oplossing is de relaiskast die ik moet nakijken maar kan deze niet vinden...dit is toch niet de zekeringkast zelf..ik kan ook niets in het onderhoudsboekje vinden...heb een 850 station (2.5 en 20v) uit 1993...alvast bedankt.. Rogier
auto in Januari 2005 van 1e eigenaar gekocht. Heeft 334.000 km op LPG gelopen...ondanks dit blaast hij prima (voor mij)

thuur

Hallo Rogier en welkom als actieve gebruiker ;)

Stel jezelf even voor in het 'wie ben ik topic'. O, en zorg maar dat je wat foto's on-line hebt staan, want daar gaan we enorm om zeuren ;D

Ik denk niet dat je het in je relaiskast moet zoeken (die naast de zekeringenkast zit, schroefjes losmaken) maar in de kachelweerstand. Gebruik de zoekfunctie maar eens ;)


Gr 8)

Oele

Kachelweerstand kapot?

Die link begrijp ik niet helemaal, maar goed ik begrijp ook niet alles...

Kan het niet zijn dat er bij inbouw van de standkachel een plus van de accu verkeerd is doorverbonden en dit dus eigenlijk verkeerd ergens is doorverbonden?

Was dit ook al zo bij de oude eigenaar?

Als dat niet het geval is lijkt het mij ergens een sluiting, maar waar....

Succes!
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

thuur

De link met de kachelweerstand kan ik elektrisch gesproken ook (nog) niet leggen, maar ik lees heel vaak de dit de boosdoener is van een blijvend draaiend fannetje.