ECC unit

Gestart door bart, 02-10-2016 19:16:29

Vorige topic - Volgende topic

bart

bij Rutte nieuwe unit gehaald, daar ter plekke gewisseld , zekering  no.5 er weer ij  en alles funtioneert weer !! ;D
Probleem zit dus in de oude ecc unit, kan kapot gaan natuurlijk , weet niet of die reparabel is..??
Weerstand dus ok..
Henk en anderen: hartelijk dank voor de tips en meedenken!

arjen850

Citaat van: bart op 04-10-2016 15:20:51
bij Rutte nieuwe unit gehaald, daar ter plekke gewisseld , zekering  no.5 er weer ij  en alles funtioneert weer !! ;D
Probleem zit dus in de oude ecc unit, kan kapot gaan natuurlijk , weet niet of die reparabel is..??
Weerstand dus ok..

Een nieuwe? Slik, dat was schrikken denk ik, of niet?

yannickdv

Ik denk nieuw voor hem.. :P
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

cornelis-b

Voor Bart een nieuwe maar uiteraard een gebruikte ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Lostimmos

Citaat van: bart op 04-10-2016 15:20:51
bij Rutte nieuwe unit gehaald, daar ter plekke gewisseld , zekering  no.5 er weer ij  en alles funtioneert weer !! ;D
Weerstand dus ok..

Ik heb die van mij helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of er overduidelijk iets stuk is en dus reparabel.. niks kunnen vinden..

bart

oeps iets te vroeg gejuicht.. functioneel doet ie het goed.. alleen zag ik vanavond dat de verlichting het niet doet.. ??? pfff.. wat te doen , kan ik iets overzetten verlichting van de oude unit??

cornelis-b

Lampjes vervangen in de unit
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

bart

OK hoop dat lampjes te vervangen zijn dan .. oranje lampmjes/ledjes van  AC/ AUT en REC schakelaars doen het wel..
Morgen ga ik sleutelen..

cornelis-b

Citaat van: bart op 04-10-2016 22:17:29
OK hoop dat lampjes te vervangen zijn dan .. oranje lampmjes/ledjes van  AC/ AUT en REC schakelaars doen het wel..
Morgen ga ik sleutelen..

Lampjes zijn goed te vervangen, je kan nieuwe plaatsen maar voor nood de lampjes uit je oude unit kunnen gebruiken.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51784.0.html

Zeg maar Henk tegen mij

Lostimmos

Ik had precies hetzelfde... Lampjes van de oude maar even overgezet :D

bart

Toch maar even nieuwe lampjes gehaald en erin gezet.. alles werkt weer  ;D