OBD2 aansluitpunt????

Gestart door 850...What else?, 07-10-2016 23:35:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850...What else?

Hallo allemaal, ik probeer er achter te komen waar ik een OBD2 ScanGauge kan aansluiten om uit te lezen. Mijn 1994 T5 heeft geen aansluitpunt onder het centenbakje zoals bij velen wel het geval is. Ik heb al een blik geworpen links onder bij de trekknop voor de motorkap: zo snel niks gevonden. Ook in de middenconsole geen resultaat.
Weet iemand waar het aansluitpunt zit?????
SIPS: Swedish Incredible Powerfull Stationwagon😉

Ludo

Een 94er geeft geen OBD2 maar OBD1.
Kijk even onder de motorkap, naast de vulpijp voor de ruitensproeiervloeistof.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

850...What else?

Ludo bedankt, die OBD1 had ik inderdaad al gevonden. Wat ik dacht te kunnen vinden is een aansluiting, dacht dat zoiets dan OBD2 heet, waar een ScanGauge aangesloten kan worden.
Wat ik bij de meeste modellen zie is een connector onder het centenbakje, vlak vóór de versnellingspook.
Het lijkt me best peppie als je tijdens een rit nauwkeurig kan aflezen hoe de zaak er onder de motorkap bij zit, turbodruk, watertemp, inlaattemp, vacuumdruk enzo.....
SIPS: Swedish Incredible Powerfull Stationwagon😉

kevinwalter

Volgens mij is dat niet zo 123 mogelijk. Dan moet je kabels gaan leggen etc...
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

vincen tdi

ik dacht dat er  er maar 1 draadje vanaf de ecu naar de OBDII aansluiting gelegd moet worden, je zult dan echter ook een middenconsole moeten hebben van een MY 96 in het liefst dezelfde kleur als je huidige console.
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D