Donker rode 850 T5 estate

Gestart door gijsdevries, 19-04-2005 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

gijsdevries

Beste mensen,

Vandaag ben ik in het bezit gekomen van een wonderschone 850 T5 estate met slechts 126.000 op de teller! De auto is voorzien van een super automaat (toch maar aandelen Shell kopen!). Alles erop en eraan.

De vorige eigenaar heeft de auto in 2001 gekocht op een veiling van de domeinen. Daar had hij vijf jaar stilgestaan nadat hij in beslag was genomen van Etienne U.! :-*

De riem en de banden zijn vervangen na deze rust periode. Zeer weinig kilometers dus nog goed voor vele jaren plezier! Is wel een beetje anders rijden dan mijn mooie witte Saab 99 van 21 jaar oud! Staat trouwens te koop, zie speurders!

Groeten

Viper850

Mooie deal. Wel rustig aan he, je moet 'm nog inrijden! ;)

Welkom bij de club! Waar blijven de foto's?  :P

denjo

126000   :o  nog nieuw dus.

gefeliciteerd met je aanschaf en welkom hier!

fotootje? ;D
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

gijsdevries

Zal morgen op mijn werk even paar plaatjes schieten!

elianmars

De ex-wagen van Etienne U, wordt nu gereden door de broer van Peter R.  ;D ;D ;D ;D

Welkom hier! Heel veel plezier met je donker rode T5 estate!!!

toycar

;D
Welkom Gijs. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe die wonderschone T5 estate er uit ziet.

The Saint

Mooie aanwinst Gijs! Laat 'm ff zien hierzo.

Check wel je kofferbak op lijken  ;D (Of denk je soms dat justitie dit al gedaan heeft? Nou ECHT niet ... hahahahahaha)
No shirt no shoes, no pinball

gijsdevries

Eindelijk een paar foto's online gekregen via de website van mijn vriendin!

http://home.hetnet.nl/~manonwijnhout

::)

mehn

Citaat van: gijsdevries op 21-04-2005 20:46:28
Eindelijk een paar foto's online gekregen via de website van mijn vriendin!

Kijk aan, het estate-broertje van de auto van Ludo. Ook een overgangsmodel T-5 automaat in die kleur  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

daytonawim

strakke bak hoor, veel plezier er mee :-)

R.Bijl

ziet er goed uit,mooie kleur :D
veel roffel plezier ermee,al lid van de 850club??

grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Peertje

Oei, wat een mooie auto.

Welkom.
Hé? Geen banner meer?

Turbobiker

Nette wagen Gijs. En zo lekker onopvallend ;D (hoeveel Golfjes heb jij al het onderspit doen delven? ;D ;D )
De Tussenpaus

Emiel

Nette bak! Nu nog even lid worden van de club en een mooi forumstickertje op de achterruit en je bent klaar ;)!

Emiel... :o

gijsdevries

Moooierd hoor, Gijs!

Hoe is dat trouwens...leren bekleding?
Mijn vooroordeel is: warm in de zomer....en hoe zit dat met de stoelverwarming? Kan dat wel bij leren bekleding?

Warm in de zomer valt wel mee hoor. Er zit ECC op dus het is zo weer koel in de zomer. De stoelverwarming werkt als trein. Als het een beetje koud is in de auto zet je de stoelverwarming aan en binnen 2 minuten is het heerlijk warm. En de stoelen zitten een stuk beter dan stoffen en half lederen bekleding!