Elektrisch spiegels, zetelverwarming, ECO/SPORT/Winter schakelaar werken niet!

Gestart door DGoos, 27-10-2016 16:08:27

Vorige topic - Volgende topic

DGoos

Support-Team,

Sinds gisteren rijdt ik met een Volvo 850 ('96) - Estate - TDI.

Bij de testrit bij de verkoper werkte de lichten niet, achteraf er achter gekomen dat de stekker achter het contact speling vertoonde dus dat probleem is ondertussen opgelost. Maar nu werken de elektrisch verstelbare spiegels, zetelverwarming en ECO/SPORT/WINTER schakelaar niet meer. Van de E/S/W schakelaar weet ik zeker dat die nog werkte bij de testrit.
Zijn deze mankementen aan elkaar te wijten of moet ik ze apart aan pakken? Zou het kunnen dat voor deze zaken een en dezelfde relais verantwoordelijk is (zo ja welke).
Verder zijn er nog een aantal zaken die ik in de andere topics zal posten.

Alvast bedankt!

UserID6342

DGoos

Citaat van: Dirk342 op 27-10-2016 17:40:28
contactslot relais voor beide problemen.

De scakelaar met pinnetjes achter het contactslot heb ik vervangen...
Is het dan nog een aparte relais die je bedoeld? (eventueel een nummer welke precies?)

DGoos

OK, net bij het naar huis rijden ben ik alweer wat wijzer geworden.
- Als ik de verlichting van het dashbord op max. zet gaan de lichtjes uit van de schakelaars.
- Zet ik de verlichting van het dashbord uit dan gaan de lichtjes van de schakelaars aan.
- Schakelaar van E/S/W - lampjes werken wel maar dat is het dan ook
- spiegels nog steeds niet
- zetelverwarming werkt alleen van de passagierskant (lichtjes)

UserID6342

Is het contactslot vervangen door een nieuwe of tiendehandse ? Dat even als eerste, niet dat je de ene slechte hebt vervangen door een andere slechte. Vervolgens willen zowel de lichtschakelaar als dimmer zelf nog wel eens kapot gaan.

DGoos

volledig nieuwe stekker dus daar zou het niet aan mogen liggen.