Heb wat storingen in de ECC...

Gestart door Knöl, 28-10-2016 15:51:34

Vorige topic - Volgende topic

Knöl

Hallo goed forum.

Niet posten is geen problemen.  8)

Maar... met een V70 TDI 98 AUT.

Nu begint het winter te worden en een kennis van mij in Nederland heeft probleempjes met zijn verwarming en ECC.
Auto is uitgelezen en de volgende codes zijn naar boven gekomen:

ECC  135, 141, 222, 314, 322, 411 en 414.

Kan iemand mij vertellen wat deze inhouden?  :eusa_think:
De werkplaats heeft er wel wat achter gezet, maar ik kan dat doktershandschrift in het Nederlands niet lezen en mijn vriend is erg niet technisch, dus die begrijpt er ook niks van.

Thanks alvast weer! 
I am not saying I am Batman!
Just that Batman and I have never been seen in the same room at the same time!

Michaell

10 seconde durende google zoektocht.  :eusa_shifty:

135: No Engine Temp. Frequency Signal
141: Driver's Side Temp. Switch Faulty Control Signal
222: Pass. Side Damper Motor Position Sensor
314: Floor/Defrost Damper Motor Shorted To Ground Or Power
322: Pass. Side Damper Motor Active Too Long
411: Pass. Compartment Fan Overcurrent Or Seized Fan
414: Driver's Side Temp. Sensor Intake Fan Seized

Handig linkje:
http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-ecc-climate-control-ac-heater-system-service-manual/

Knöl

Thank you!  ::)

Ik ben een halve Yank, maar mijn Nederlands is wat minder goed.
Dit wist ik wel, maar keek/zoek naar Nederlandse uitleg voor een vriend zodat ik precies kon uitleggen wat er met zijn auto mis was.

"matthewsvolvosite.com" kan ik van harte aanbevelen, maar misschien is technisch Engels net zo moeilijk voor jou als technisch Nederlands voor mij.
I am not saying I am Batman!
Just that Batman and I have never been seen in the same room at the same time!

Michaell

Ah, ik begreep ook niet volledig wat je bedoelde.
Maar geen zorgen. Je bent niet alleen! Ik ben zelf een halve Rus. Wij zijn naar NL gekomen in Juli 1986.

Ik ga er vanuit dat je kennis niet goed is in Engels. Anders had je hem de info uit de link kunnen geven.

Hoewel ik erg goed technisch Engels kan, sta ik niet te springen om alles te vertalen.
Mijn algemene kennis over dit onderwerp is ook niet echt hoog genoeg zodat ik je kan helpen als na vertaling nog alle dingen duidelijk zijn of als er nog wat andere vraagjes spelen.

Misschien is het ook handiger dat hij zichzelf ff registreert op dit forum. Anders ben je een tussenpersoon. Maar ik ga ervanuit dat hij wel meeleest.

Maar er zijn zat andere forumleden die de V70 kunnen dromen hier! Ik laat het woord even aan hun.