[VOLVO 850 CLUB MEETING] De Nachtrit, zaterdag 17 december 2016.

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 07-11-2016 11:15:45

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: Bouke op 20-11-2016 20:19:29
Citaat van: Spin! op 19-11-2016 08:40:15
Citaat van: Bouke op 19-11-2016 04:12:12
Wie heeft de route uitgezet?

Jacco aka Volvojac
Ik was ff benieuwd want de Lopikerwaard is mijn achtertuin en heb daar ruim 20 jaar rond gereden en gewerkt.
Het is best een mooi gebied, maar heeft verradelijke weggetjes waar een aantal mensen jaarlijks het leven laten. Dus let op je snelheid vooral als hier niet vandaan komt.
Nou klink ik als een ouwe lul maar ik wil het ff mee geven.
Zijn er al veel deelnemers?

Goeie tip Bouke, zeker iets om rekening mee te houden heb achter iemand aan daar al wel eerder gedacht kan dat hier wel.
Er staan tot nu toe 13 mensen geregistreerd.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Spin!

Het schijnt ook wel een uitdaging te worden ;). Uiteraard wordt men van tevoren gewaarschuwd dat er verradelijk smalle weggetjes op de route liggen. Jacco zei al: het zou knap zijn als men de 4e versnelling weet te benutten.

Ik ga hem vd week een keertje rijden als test. Navigator gezocht ;D

www.vm-parts.nl

leons850

Citaat van: Spin! op 21-11-2016 10:04:58
Het schijnt ook wel een uitdaging te worden ;). Uiteraard wordt men van tevoren gewaarschuwd dat er verradelijk smalle weggetjes op de route liggen. Jacco zei al: het zou knap zijn als men de 4e versnelling weet te benutten.

Als je donderdag avond hem wilt gaan rijden heb ik best tijd.
Ik woon in Maarssen dus zit in de buurt. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Ik wil wel mee als je gids , ik ken alle weggetjes daar nagenoeg. Ook de vijfde versnelling is geen probleem ;D

leons850

Citaat van: Bouke op 21-11-2016 13:27:41

Ik wil mee als je gids , ik ken alle weggetjes daar nagenoeg. Ook de vijfde versnelling is geen probleem ;D

Zolang Rutger dan rijdt is het geen probleem, achter jou aan hoef ik niet. :D

Bouke

Spin!

www.vm-parts.nl

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Citaat van: Spin! op 09-12-2016 09:18:05
Citaat van: Bouke op 09-12-2016 07:52:57
Ga je nog Rutger :eusa_think:

ja  :eusa_wall: nog geen tijd gehad...heb amper tijd om te sch**ten

De Pampers zijn deze week in de aanbieding :D

Bouke

Midicijnman

Als het meezit gaan wij ook mee. Inmiddels in de S80, dat dan weer wel...

v0lv0freak

aanvang om 18:00. Vanaf hoe laat start de rit?
Ben namelijk inclusief navigator ophalen 2 uur onderweg voor de start :P

Spin!

Citaat van: v0lv0freak op 12-12-2016 20:21:23
aanvang om 18:00. Vanaf hoe laat start de rit?
Ben namelijk inclusief navigator ophalen 2 uur onderweg voor de start :P

Ik denk starten vanaf 19:00u. Momenteel al 24 equipes die meedoen, we zijn wel een 30-60 minuten aan het starten.

Inschrijven voor de nachtrit kan nog steeds!
Zaterdag 17 december a.s. Nachtrit Lopik e.o.

Inschrijven via de website: www.Volvo850club.nl

Belangrijk is dat de Nachtrit deze editie ook toegankelijk is voor donateurs! 

We hebben vanaf dit jaar een echte wisseltrofee voor de winnende equipe. We zoeken nog een passende naam voor die trofee. Een naam die de nachtrit, de sfeer van groot wild (in de verstralers natuurlijk) en de geur van snert en roggebrood benadrukt.

Dus wees creatief, en laat jouw idee voor een passende naam van de trofee weten voor a.s. zaterdag op ec@volvo850club.nl.

www.vm-parts.nl

Spin!

Er is nog een enthousiaste deelnemer die een navigator zoekt...wie wil navigeren?

www.vm-parts.nl

Bouke

Citaat van: Spin! op 15-12-2016 14:52:49
Er is nog een enthousiaste deelnemer die een navigator zoekt...wie wil navigeren?
Ik wil je wel assisteren evt :eusa_dance: