Zelf stuurhuisreviseren, welke revisieset nodig?

Gestart door Died850, 07-11-2016 19:19:38

Vorige topic - Volgende topic

Died850

Ik ben van plan om zelf mijn stuurhuis te gaan reviseren. Waarom? Nou het lijkt mij een leuk leermoment en de 850 is toch geschorst dus het heeft niet zoveel haast en volgens mij gaat het mij ook nog eens geld schelen.

Nu was ik aan het kijken bij estate service naar revisie setjes maar daar zag ik veel verschillende setjes langs komen en zou dus niet weten welk setje (of welke setjes) ik nodig zou hebben. Of is de kwaliteit van deze setjes niet echt aan te bevelen?
http://www.estateservices.nl/stuurdelen.html

Ook ben ik benieuwd of er mensen zijn die al eens zelf hun stuurhuis hebben gereviseerd of eventueel een how-to (als die er niet is maak ik er zelf wel een ;))

hoor het graag!

NinaPaul

Ik heb voor de V70 een setje bij skandix.de gekocht rond de € 60,- daarbij ook nieuwe hoezen (waren al wat ingescheurd).
Succes ermee.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Died850

NinaPaul

Al een tijdje terug, maar dat lijkt er idd op.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

Je moet wel superschoon werken, anders heb je kans dat je het vrij snel weer moet doen :)

NinaPaul

Citaat van: Piet op 07-11-2016 20:18:30
Je moet wel superschoon werken, anders heb je kans dat je het vrij snel weer moet doen :)

Natuurlijk, maar is dat niet met elke revisie?!
-Gottfried Leibniz

Died850

Citaat van: Piet op 07-11-2016 20:18:30

Begrijp dat schoon werken een pre is bij een revisie. Maar vanwaar de nadruk op superschoon? Is het anders niet mogelijk om de keerringen goed te plaatsen?

Piet

De geringste viezigheid zal weer lekkage veroorzaken.