Het begin van een mooie relatie...

Gestart door Ron850tdi, 27-04-2005 08:44:44

Vorige topic - Volgende topic

Ron850tdi

Dit is hem dus: mijn IJsbeer aka Volvo 850 TDI Estate.

8) :P :)

Afgeleverd in augustus 1996 als model '97 aan de Volvo-directie in La Belgique. Volledig uitgerust met alleen originele Volvo-accesoires - automaat, ECC, cruisecontrol, stoelverwarming v+a, standkachel, BF radio/CD/CD-wisselaar (geen RDS!? >:(), velours bekleding (volgens de Volvo-dealer niet leverbaar geweest in NL? ???), 230 dkm (waarvan 3000 in 4 weken tijd van mij)(en nu brandt het "Service" lampje ... :-\)(... waarvoor ik m maandag 2 mei naar Serva Lisse breng....) - onderhoudshistorie klopt en alle boekjes erbij...
elke dag als ik erin stappen mag -- genieten!!!! :) :) :)

Nog ff lid worden van de 850 club en dan lekker mee leuten. Oh wat loopt die diesel mooi!!

De grrrrrrrrrroente!
Ronald.

Peth©oni

Citaat van: Ron850tdi op 27-04-2005 08:44:44
Dit is hem dus: mijn IJsbeer aka Volvo 850 TDI Estate.

8) :P :)

Afgeleverd in augustus 1996 als model '97 aan de Volvo-directie in La Belgique. Volledig uitgerust met alleen originele Volvo-accesoires - automaat, ECC, cruisecontrol, stoelverwarming v+a, standkachel, BF radio/CD/CD-wisselaar (geen RDS!? >:(), velours bekleding (volgens de Volvo-dealer niet leverbaar geweest in NL? ???), 230 dkm (waarvan 3000 in 4 weken tijd van mij)(en nu brandt het "Service" lampje ... :-\)(... waarvoor ik m maandag 2 mei naar Serva Lisse breng....) - onderhoudshistorie klopt en alle boekjes erbij...
elke dag als ik erin stappen mag -- genieten!!!! :) :) :)

Nog ff lid worden van de 850 club en dan lekker mee leuten. Oh wat loopt die diesel mooi!!

De grrrrrrrrrroente!
Ronald.

Tis Svala..... ::)

Maar Welkom !!!! mooie volle bak.....  ;D

The Saint

Hey Ron, welkom op het forum en veel genot van de Polar Bear.

Ben je een beetje verslaafd of rij je altijd 3.000km in 4 weken?

Hele mooie wagen overigens.. :)
No shirt no shoes, no pinball

Viper850

Welcome!
Ik vind em erg mooi in 't wit! En idd lekker volgehangen met opties. Feli!

Ron850tdi

CiteerBen je een beetje verslaafd of rij je altijd 3.000km in 4 weken?

@ Mr Templar - voor mn woon-werk rij ik tweemaal per week 230 km en viermaal 50 km dus t loopt hard op ... moet de PB makkelijk aan kunnen volgens mij.

CiteerTis Svala.....
@ Peth©oni - yep, tis Svala. Serva is de amersfoortse of zo, t lijkt ook zo op mekaar hè. :-[

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ron850tdi

BTW: voor wie t nog niet door had ... PB heeft nu gele platen ( ;)). Op 04-04-2005 heeft de RDW ("keurige auto meneer")( :)) PB goedgekeurd en daarna was het dokken en wachten op de papiertjes.

khad eerst nog proefgereden met een V40 D maar de 850 is HET gewoon.

En dan die ruimte..... :D :D

Peertje

Mooi!

.......

'kword er zelfs een beetje stil van. ;)
Hé? Geen banner meer?

ed

Woon je ook in de buurt van Hillegom? (daar zit Svala namelijk, niet in Lisse).
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Ron850tdi

Peth©oni

Citaat van: ed op 27-04-2005 12:40:09
Woon je ook in de buurt van Hillegom? (daar zit Svala namelijk, niet in Lisse).

Binnenkort kun je je volvo ook bij Kalmthout en van Niel brengen.....  ::) :-X

Esveldt

Heeeeeeeeeeeeeel mooi!

Zou ik ook wel willen hebben een 850 (R) in het wit, erbij, want ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg tevreden met mijn Rrrrrrrrode.

Spoilertje (incl. 3e remlicht) wordt binnenkort gespoten, dan nog ff er op zetten.

Hmmmmmmm,

Paul

Eveline

Hoi hoi, nog een TDI! En net zo oud en net zoveel km's als die van mij!! Cewl 8) Heel veel plezier ermee.

beezz

Prachtige auto. Mooi kleurtje ook. Helaas kreeg ik er thuis geen witte in. Zou saai zijn, maar ik vind het prachtig
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!