ashoes vraag!

Gestart door Kalf, 30-11-2016 17:08:23

Vorige topic - Volgende topic

Kalf

een vraag:

Wie heeft er wel eens een linker binnenste ashoes laten vervangen? En wat waren hier de kosten van?
Ik heb namelijk een prijsopgave laten doen en ik vond dit nogal aan de hoge kant.
Want de buitenste moet namelijk ook vervangen worden om de binnenste te vervangen volgens deze werkplaatschef.

Mvh

Ik doe daar iets meer als een uurtje over. Buitenste hoes eraf, homokineet eraf en dan kan de binnenste hoes eraf. Beste is om beide hoezen dan te vervangen aangezien het toch al open is.
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

Kalf

Citaat van: Mvh op 30-11-2016 17:11:41
Ik doe daar iets meer als een uurtje over. Buitenste hoes eraf, homokineet eraf en dan kan de binnenste hoes eraf. Beste is om beide hoezen dan te vervangen aangezien het toch al open is.

En wat vraag jij ervoor? of wat zou dat mogen kosten bij de garage?

Mvh

Ik stuur je even een pb ;)
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

850 T5 Freak

Uurtje alles bij elkaar, van het weekend nog bij de Xc van mij gedaan. Buitenste kan gewoon blijven zitten!

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Kalf

Citaat van: 850 T5 Freak op 30-11-2016 18:10:28
Uurtje alles bij elkaar, van het weekend nog bij de Xc van mij gedaan. Buitenste kan gewoon blijven zitten!

oke, maar is een prijsopgave van 200,- dan niet een beetje aan de hoge kant?

850 T5 Freak

Ik werk zelf bij een dealer en uit mijn hoofd kosten de ashoesjes +-40€ per stuk en dan een uur arbeid a 89€ ex btw dan kom je wel richting dat bedrag helaas als je beide hoezen pakt.

Maar goed het kan natuurlijk veeeeel goedkoper  ;) ik had van SKF ashoes voor 9€ en uurtje eigentijd dus ja...... ;D. Was je bij een dealer geweest?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Kalf

Citaat van: 850 T5 Freak op 30-11-2016 18:49:15
Ik werk zelf bij een dealer en uit mijn hoofd kosten de ashoesjes +-40€ per stuk en dan een uur arbeid a 89€ ex btw dan kom je wel richting dat bedrag helaas als je beide hoezen pakt.

Maar goed het kan natuurlijk veeeeel goedkoper  ;) ik had van SKF ashoes voor 9€ en uurtje eigentijd dus ja...... ;D. Was je bij een dealer geweest?

Niet echt een dealer. laat maar zeggen eentje in Heerhugowaard.