Niet meer willen starten!

Gestart door Urbin, 19-05-2005 12:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

#15
Citaat van: thuur op 19-05-2005 14:06:57
Of als je echt het alarm verdenkt: Alarmrelais eruit en positie 50E en 50F overbruggen. Als je het alarmrelais (onder dash bij bestuurder) eruit hebt is het het pinnetje wat vertikaal staat (meest linkse) en het horizontale direct daarboven.


Gr 8)

En gebruik een dikke kabel (even 2 platte stekkertjes aan knijpen), geen telefoondraad ;)


Gr 8)

Urbin

Ok Thuur ik begrijp je half heb die pinnetjes nooit gezien. Moet ik ze omzetten, en zet ik daar de de start blokkering mee uit. Leek aan de tik hier, maar dat zal je al wel door hebben. 8)

Urbin

Aha. en ik maar netjes blijven ;) Hahaha.. dus er moet een draadje tussen. Tering die startkabels niet voor niets gekocht! ;)

thuur

#18
Citaat van: Urbin op 19-05-2005 16:36:52
Aha. en ik maar netjes blijven ;) Hahaha.. dus er moet een draadje tussen. Tering die startkabels niet voor niets gekocht! ;)

Startkabels ??? :-X ;)


De stekkertjes in het blauw (maar dan van het andere geslacht, zitten allemaal in zo'n doosje in de 5 euro bak bij de bouwmarkt):


knijp je met de onderste tang (die ook in dat 5 euro doosje zit):


op een dikke kabel. Iets van een dikke stroomdraad of speakerkabel of zo..

Die gaan dan in 50E en 50F...


Duidelijk(er)?


Gr 8)

Urbin

Uit de kunst! Je beeldspraak is uiterst :D ;) THX!

sev

Ik heb dit ook eens gehad en toen moest je de zwarte knop op het alarm kastje (die op de raamstijl voor je neus) een hele tijd vasthouden samen met de centrale vergrendeling. Als je dat een tijdje vasthoudt, zo'n 10 sec. reset de hele boel en kun je weer rijden. Je kunt het altijd proberen!