Sleutel/AB problematiek

Gestart door Martijn-V70, 11-12-2016 15:02:21

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Wat Adriaan zegt kan alleen als er sprake is van een Guard II alarm, dan kan een gebruiker een andere AB inleren in de ontvanger.

Martijn-V70

Citaat van: cornelis-b op 15-12-2016 00:27:18
Ik hoop wel dat regelunit met de 3 AB's wel van de zelfde wagen waren. Dus niet zo even bij elkaar geraapt.

Van dezelfde wagen, keurig als 1 pakketje aan elkaar getaped ;D

cornelis-b

Citaat van: Dirk342 op 15-12-2016 01:11:02
Wat Adriaan zegt kan alleen als er sprake is van een Guard II alarm, dan kan een gebruiker een andere AB inleren in de ontvanger.

Klopt Dirk maar in een V70 zit geen Guard II alarm vandaar mijn reactie richting Adriaan.

OK Martijn dan is het een kwestie van de stekkers in de nieuwe regelunit en het moet weer functioneren. Meet wel even de batterijen van de AB's even door.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Martijn-V70

Citaat van: cornelis-b op 15-12-2016 10:29:41
OK Martijn dan is het een kwestie van de stekkers in de nieuwe regelunit en het moet weer functioneren. Meet wel even de batterijen van de AB's even door.

Top, zal ik doen!

Martijn-V70

En gelukt, plug and play. Dat maakt het openen en sluiten een stuk gemakkelijker want het slot in de bestuurdersportier werkte ook niet meer zo soepel... :)

cornelis-b

Mooi dat het werkt, had ook niet anders verwacht ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Martijn-V70

Citaat van: cornelis-b op 15-12-2016 16:51:16
Mooi dat het werkt, had ook niet anders verwacht ;D

I love it when a plan comes together... ;D

Martijn-V70

Meteen even via: "chinesecrapdotcom" 3 behuizingen voor de AB's incl druktoetsen besteld, maar liefst € 6,- armer incl. verzendkosten... vanuit China...  :o :o :o