Loterij: Unieke Volvo 850 T-5R poster!

Gestart door Silverarrow, 20-12-2016 20:32:57

Vorige topic - Volgende topic

jelmo86

Citaat van: Silverarrow op 27-12-2016 08:27:49
Mooi om te zien dat er zelfs wat wiskunde aan te pas kwam om op een specifiek getal uit te komen! Het getal dat ik gekozen had is inderdaad gelinkt aan de T-5R, maar helaas was er niemand die exact het juiste antwoord had. Het correcte getal heb ik verborgen in de URL van een foto die ik op 19 december geüpload heb en was:

235

Dat betekent dat volvobug er het dichtste bij zat en de poster heeft gewonnen! Gefeliciteerd :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:!!

Ik neem binnenkort even contact met je op voor het verzenden van de poster.
Bedankt voor de leuke acte! Ook een goeie manier om het winnende nummer te bepalen. Volvobug gefeliciteerd met je mooie poster.
Clublid 85012049

Lammert

Leuke actie inderdaad!

En van harte Ruud!

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

volvobug

Citaat van: Silverarrow op 27-12-2016 08:27:49
Mooi om te zien dat er zelfs wat wiskunde aan te pas kwam om op een specifiek getal uit te komen! Het getal dat ik gekozen had is inderdaad gelinkt aan de T-5R, maar helaas was er niemand die exact het juiste antwoord had. Het correcte getal heb ik verborgen in de URL van een foto die ik op 19 december geüpload heb en was:

235

Dat betekent dat volvobug er het dichtste bij zat en de poster heeft gewonnen! Gefeliciteerd :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:!!

Ik neem binnenkort even contact met je op voor het verzenden van de poster.

Ik? Ik? Ik win nooit iets  :eusa_shifty: maar dan nu in één woord: GEWELDIG  :D :D :D.

Ik heb geen wiskunde toegepast, maar jouw allereerste post op het forum opgezocht. Daarin zat je je af te vragen of de auto nu 226 pk of 240 pk zou moeten hebben. Zo kwam ik aan 240, anders was het 226 geweest en had ik geloof ik ook gewonnen  ;D

Wat hartstikke fijn, ben dan misschien geen T-rijder maar vind het wel een hele fraaie poster. Blij mee  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Geweldig leuke actie en proficiat Ruud  :eusa_clap: :eusa_clap: