Flatstoppers tegen 4kante banden

Gestart door louwrens, 28-04-2017 19:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

louwrens

Heeft iemand hier ervaring met Flatstoppers?

Wil er een set aanschafen... 

Groet louwrens

clk-p

Als het voor stalling voor langere tijd gaat zou het misschien de prijs van die dingen waard zijn.
Anders in mijn ogen weggegooid geld.
Één bar meer in de banden pompen als de wagen niet voor heel lange tijd wordt weggezet is dan een stuk goedkoper.
Sommige banden zijn enigszins nog wel gevoelig om te vervormen maar bij de meeste banden van tegenwoordig is het minimaal en is dan naar 50 tot 100km rijden wel weer weg.

NinaPaul

Geen ervaring met dat merk, wel met "bandenschoenen".

Leuk als je (zeer) dure (oldtimer) banden onder je oldtimer (racewagen) hebt zitten die een half jaar of meer stil staat.
Voor normale hedendaagse banden, zonde van het geld.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

classicT5

Wat net zo goed werkt zijn van die rubberen zachte tegels. Stuk goedkoper. Bestaan bv in formaat van 20x20. Oa worden daar puzzels voor kinderen mee gemaakt met dan uitgestanste letters of cijfers.

Weet het ff niet beter te omschrijven en ken merk oid niet. Hoop dat je het begrijpt.

cornelis-b

30 X 30 rubberen speeltuin tegels werken ook prima.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

louwrens

Bedankt voor de reacties! Vind de prijs indd ook best hoog...

Binnen kort maar eens om die rubber tegels kijken!

Groet louwrens