ELM327 wil niet verbinden met Samsung

Gestart door leons850, 31-12-2016 15:32:16

Vorige topic - Volgende topic

Died850

In combinatie met welk programma gebruik jij de ELM? Ik had gister er ook last van dat hij niet wilde verbinden met mijn LG Nexus 5 met het programma Piston. Zie m dan wel in mijn bluetooth lijst maar verbinden in de app ho maar. Was overigens niet in een Volvo maar in een Daimler, maar dat zou niet vele moeten uitmaken denk ik?

FrankvdAa

Er zit volgens mij een optie in Torque Pro die iets te maken heeft met Samsung compatibiliteit. Die al gevonden en geprobeerd?

Edit: denk dat dat hier niets mee te maken heeft... gaat over het hangen vh toestel nadat Torque is afgesloten
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

cornelis-b

Ik bedenk me opeens dat ik ook ooit eens een probleem had met de Samsung. Ga naar instellingen, app's en dan Torque verplicht stoppen en de cache legen, telefoon restarten en dan nog eens proberen.

Je kan ook eens kijken in een auto die geen Schutten software heeft of het dan wel werkt, ik moet bij mijn wagen de OBD inschakelen voor de ELM met TunerPro anders wil hij ook niet verbinden. Het kan zijn dat in de Schutten software ook zo iets is: Of uitlezen met de laptop en de Schutten software of omzetten en uitlezen met de ELM.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

FrankvdAa

Hier geen problemen met uitlezen van Schutten software hoor. Daarbij werkt het met een ander apparaat wel.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

leons850

Citaat van: FrankvdAa op 06-03-2017 18:43:40
Hier geen problemen met uitlezen van Schutten software hoor. Daarbij werkt het met een ander apparaat wel.

Inderdaad, op ander apparaat werkt het wel.
Ook in de V70 werkt het niet, probleem zit ook niet in torque.
Ik kan de elm niet eens vinden met de S7 via bluetooth.
Ben bang dat yits gelijk heeft.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein