Hoi, ook wij hebben vandag een V70 gekocht

Gestart door mark760, 02-01-2010 22:40:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeff

Welkom, mooie auto veel roffel plezier ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Hiker

Hoi Mark,

Veel plezier met je roffel.
Deze heb ik ook zien staan. Weet eigenlijk niet waarom we niet zijn gaan kijken, volgens mij het interieur (toen nog niet wetend dat met een plakset van een paar tientjes je er zo alu overheen plakt...? Lwd is hier maar 18 km vandaan. Ik ben voor een zilvergrijze gevallen....die een stukje verder stond, voorbij Arnhem.......
Heb je hem bij een handelaar gekocht en nog iets van garantie??
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

mark760

Ja jij ook heel veel plezier met je nieuwe roffel, mooie bak!

Op de foto's was ik er nog niet zeker van of ik het intrieur mooi vond en heb nog evengedacht aan alu inleg. Maar naar het zien in het echt is het echt erg mooi en laat ik het zo zitten.

Tja garantie, dan had ik hem bij een dealer moeten halen, mocht er iets mis gaan kan ik ze wel bellen, ik ga er vanuit dat we tot een oplossing komen. Het blijft altijd een risico een 2de hands auto van 10 jaar kopen, maar goed voorals nog geen problemen en heel veel plezier.

Mark

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

mark760

Nu ik zo eens door alle posts een scroll, ziet zo'n klepspoiler er wel aardig uit.

Om zo'n ding te installeren, moet je daar voor boren?
Waarhaal ik zo iets en wat zijn ong de kosten?

Thanks

mark760

Ok, even door gekeken (had ik eerst moeten doen) en de handleiding gevonden.

Handig die zoek functie!

breakman

knappe inleg in het interieur !! en een mooie radio! welke is het ??

veel succes en plezier met je V70 !!  8)

Tim H uit E

hallo dan

een hele mooie v70 met een super mooi dashboord , veel plezier ermee

Tim H uit E

mark760

Hoi,

Al enige tijd heb ik niets van me laten horen, dit komt voornamelijk omdat ik eind vorig jaar een andere baan heb aangenomen.

Deze nieuwe job is in Belgie en alweer in de helikopter luchtvaart. Omdat we officieel nog wel in Nederland wonen maak ik behoorlijk wat kilometers.

Mijn werkgever heeft daarom ook een auto aangeboden. Toen ik begin december de Volvo verdeler (dealer) in belgie binnen liep, was net de nieuwe V60 orderlijst geopend, dus doen!!

De auto is begin maart geleverd en bevalt goed! Ook al is hij niet zo ruim als de V70 is het een fijne rijders auto, ook de 2L 5Cylinder D3 is een fijne motor.
Hierbij wat plaatjes van de Volvo collectie, want jawel de V70 blijft. Mijn vrouw rijd hiermee eenmaal per week naar Belgie en weer terug.

groet,

Mark



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

wepster

damn markikkan mevoor stellen dat jij in de ochtend met een big smile de deur uit stapt als je zo iets mooisin je oprit heb staan  :eusa_clap:

mark760

Hoi Allemaal,

ik wil gewoon even melden hoe happy we zijn met onze v70, nu 7 jaar bij ons naar volle tevredenheid, alweer zonder opmerkingen een APK gehad.

wat een top wagen!

iedereen nog veilge km gewenst!

Mark (volvo for life?)

volvobug

Fijn hè, op naar nog eens zeven jaar!

Ik heb die van mij komende maand alweer 15 jaar en mis er niets aan ten opzichte van het modernere spul.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

mark760

inderdaad,

moderne auto's komen en gaan maar de v70 zal altijd op het pad blijven staan!

tja ook al zijn de nieuwere Volvo aardige auto's krijg ik er toch geen glimlach van als onze trouwe 5 cylinder!