console voor gsm toestel

Gestart door PZ, 22-01-2003 15:22:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PZ

Ik zag op een duitse site een leren console te koop staan om zonder boren je carkit te monteren van het merk Kuda. Weet iemand waar je deze kunt kopen in Nederland? (of misschien via internet?) Groet, Mitra

maxmx5

#1
Ik zag toevallig vanmiddag bij van Nieuwenhuize in Apeldoorn een soortgelijke console liggen.

suc6

Ro

#2
Een andere optie is om (bij de volvodealer) een speciaal opbouwsetje te kopen. Deze komt in plaats van het kleine roostertje dat rechts naast de schakelaar van de tripcomputer zit. Je telefoon zit dan gemakkelijk naast je stuur ipv onder de knie van je bijrijder. Dit setje vervangt het roostertje zodat je ook niet hoeft te boren.


Derks

#3
Bij de Kijkshop verkopen ze een zogenaamde desk- mount ( oid) dit is een soort haakse hoek waarbij je een zijde langs je autoradio "schuift" waardoor hij vast zit en op de andere zijde kun je je houdertje plaatsen. volgens mij kun je hem ook langs het opbergvakje bevestigen.
Ik ben er zelf erg tevreden over, ziet er goed uit en kost een eurotje of 9.

groeten derks

denkweb

#4
Ik heb zo'n standaard nokia ding, zit er netjes met een plat stuk metaal naast de airco unit geschoven..