Waar haal ik een Japanifold spruitstuk?

Gestart door V702.5T, 15-01-2017 17:16:32

Vorige topic - Volgende topic

V702.5T

Bij mij '98er T5 is het uitlaatspruitstuk gescheurd. Nu kan ik gaan voor origineel (wat de wagen verder is en in principe goeddeels blijft) ,maar begrijp dat de Japanse versie niet alleen een betere flow heeft maar ook sterker is.
Alleen, waar haal  ik zo'n spruitstuk? Kan het zo 1,2,3 nog niet online vinden...
Tips zijn welkom!
Gr,J

Vulk

Ik heb het mijne gevonden bij hunter parts. Op ebay komen ze ook nog wel eens voorbij.

Piet

jellejas

Er is iemand in een van de facebook volvo verkoop groepen die een aantal onderdelen verkoopt, waaronder een 850 japanifold. Als ik hem tegenkom zal ik je hem linken.
BRAAAAAAAP STUTUTU

)()()sT

Ik heb hem bij Rima of Marans besteld. Gewoon ff zoeken, en kostte me maar 60 piek ofzo.

Vulk

V702.5T

Miyel

Vaak gaat men zoeken op 'japanifold' of 'R-spruitstuk'. Dan kom je bij verkopers die of weten wat ze verkopen, of mensen die denken iets bijzonders te hebben. Deze spruitstukken zijn echter op veel meer modellen gezet en daarom kun je beter zoeken op het artikelnummer of bijvoorbeeld 'spruitstuk xc70' (als hij daar op zit).

Ik heb er zo een gevonden voor €60..

Ook op onderdelenlijn zoeken op artikelnummer of een zoekopdracht ingeven levert altijd wel meerdere aanbiedingen op;
https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/onderdeelnummer/9207688/onderdeel/uitlaatspruitstuk/
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

TonV70R

Ik heb hem destijds ook bij Elferink vandaan.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

V702.5T

Mannen,

Super bedankt voor de reacties. Met het onderdeelnummer heb ik er op e-bay een gevonden. Voor weinig ;-)  ;D
Miyel, bedankt voor het onderdeelnummer!