Plaats temperatuursensor linksvoor

Gestart door Sharan83, 17-01-2017 10:40:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sharan83

Als gevolg van een aanrijding heb ik o.a. mijn voorfront moeten vervangen. Ik heb echter niet opgelet waar de temperatuursensor linskvoor ter hoogte van de koplamp moet hangen.

Weten jullie waar die aan hoort?

daanium

Zit die niet in een van de roosters in je bumper?
Om welke auto gaat het eigenlijk?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

mehn

Bij een 850 zit die beneden in de bumper aan de bestuurderskant van het grootste gat.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sharan83

Het gaat om een 850 uit 95. Ik zal eens kijken onderin de bumper, daar had ik nog niet aan gedacht.

zeeuw

Hebben alle 850's een temperatuursensor? Want op mijn dashbord staat er LO. En heb eens in mijn bumper gekeken en zie geen sensor. Het is een. 2.0 uit 96

rpakuypers

Citaat van: zeeuw op 02-05-2018 07:07:47
Hebben alle 850's een temperatuursensor? Want op mijn dashbord staat er LO. En heb eens in mijn bumper gekeken en zie geen sensor. Het is een. 2.0 uit 96

Nee, is niet standaard geleverd. Als een 850 hem niet heeft dan moet er een boordcomputer in de klokkenset gemonteerd worden, een infoknop met kabel en een sensor.

Groet,
Roger

Peultje

#6
Volgens mij hoort ie dacht ik in een V70 in een daarvoor bestemde gat in de kunststof bodembeschermplaat rechts. Bij mij was dat gat dermate uitgelubberd dat de sensor er niet meer vast in te krijgen was. Ik heb hem nu met een bindbandje (tijrep, tyrap, tirap, tiewrap of zo) achter een rooster in de bumper aan het sleepoog bevestigd.

Voor een 850 heeft Robert een filmpje gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=DDYtNIkv-w8
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

haasje

Citaat van: rpakuypers op 02-05-2018 07:45:31
Citaat van: zeeuw op 02-05-2018 07:07:47
Hebben alle 850's een temperatuursensor? Want op mijn dashbord staat er LO. En heb eens in mijn bumper gekeken en zie geen sensor. Het is een. 2.0 uit 96

Nee, is niet standaard geleverd. Als een 850 hem niet heeft dan moet er een boordcomputer in de klokkenset gemonteerd worden, een infoknop met kabel en een sensor.

Groet,
Roger

Er zijn 3 verschillende opties geleverd geweest:
1 klok
2 klok, buitentemperatuur
3 boordcomputer

zeeuw

wauw super bedankt voor de info. ik maar zoeken naar die sensor. zit er waarschijnlijk geen in.