Lachen op Marktplaats 2017

Gestart door )()()sT, 19-01-2017 20:41:38

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: hsv70 op 04-04-2018 17:00:51
Vraagprijs is €1900.....
Had je dan een nieuwe verwacht?

Nee je verwacht geen nieuwe maar als je de foto's zo mooi plaatst dat het rozegeur en maneschijn lijkt en het blijkt dat het echt een lelijk ding is dan voel je, je wel belazerd door deze advertentie. Op de foto's zijn de schades die Hans noemt niet te zien. Lokkertje dus.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 04-04-2018 16:29:23
De foto's doen anders vermoeden maar dit is ronduit een schadebak

https://i.ebayimg.com/00/s/NjgyWDEwMjQ=/z/VVkAAOSwk4tav0Qn/$_86.JPG

Wij hebben hem bekeken omdat mijn buurman snel een tijdelijk vervoersmiddel erbij moest hebben. Lachend laten staan.
Dus bespaar jezelf een reis.

Motorkap heeft een flinke roestplek met een diameter van 2.5 cm, loslatende blanke lak, rechtsachter bij het achterportier een deuk in de deur en een deuk in het achterscherm, een diepe streep over het achterscherm over 2/3de van de lengte van de zijruit. Verder overal putjes, pitjes en beschadigingen en de kilometerstand is geen 397.257 km maar iets van 440.000.

Roestplek op de motorkap? Die is toch van aluminium?  :eusa_shifty:

Stefan

Citaat van: cornelis-b op 04-04-2018 17:57:32
Vraagprijs is €1900.....

Nee je verwacht geen nieuwe maar als je de foto's zo mooi plaatst dat het rozegeur en maneschijn lijkt en het blijkt dat het echt een lelijk ding is dan voel je, je wel belazerd door deze advertentie. Op de foto's zijn de schades die Hans noemt niet te zien. Lokkertje dus.

Eens, de auto wordt gepresenteerd als een nette auto, en dat is het dus niet. Schade verhullen op foto's neigt m.i. naar misleiding. :eusa_naughty: Verder klopt de KM stand blijkbaar niet, terwijl zij dit kunnen uitlezen.

Je mag gelukkig wel binnen 14 dagen ruilen met een andere barrel? auto uit de voorraad.   :eusa_wall:
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Hans Duiven

Citaat van: knoertS70 op 04-04-2018 17:26:54
Vraagprijs is €1900.....

Sorry Hans. Maar dit is echt dat dubbeltje en die zitplaats. Wat wil je dan voor 1900 euro?

Ik niets.
Had ook niets verwacht voor dat geld maar man wat zag die bak eruit.
Met andere woorden: Foto's zeggen echt niets. Hij staat er echt leuk op maar het is gewoon een schadebak en dat moeten ze ook benoemen vind ik.

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 04-04-2018 18:26:30

Wij hebben hem bekeken omdat mijn buurman snel een tijdelijk vervoersmiddel erbij moest hebben. Lachend laten staan.

Motorkap heeft een flinke roestplek met een diameter van 2.5 cm, loslatende blanke lak, rechtsachter bij het achterportier een deuk in de deur en een deuk in het achterscherm, een diepe streep over het achterscherm over 2/3de van de lengte van de zijruit. Verder overal putjes, pitjes en beschadigingen en de kilometerstand is geen 397.257 km maar iets van 440.000.

Ook aluminium kan corroderen

V70 classic

Citaat van: Hans Duiven op 04-04-2018 22:20:26
Citaat van: elianmars op 04-04-2018 18:26:30

Ook aluminium kan corroderen

Sterker nog.
Beter en sneller dan staal.
Enkel t stopt zodra t roestlaagje de gehele oppervlakte geeft bedekt
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.