3 inch uitlaat demper

Gestart door foxtrot1, 26-01-2017 14:58:23

Vorige topic - Volgende topic

foxtrot1

hallo beste mede volvisten,
ik ben op zoek naar een goede oplossing voor mijn V70T5, die een rotte eind demper heeft.

het liefst laat ik het hier in de buurt door iemand maken, (omgeving Gorinchem)
maar kan het ook wel zelf eventueel.

Ik heb echter geen idee welke dempers ik moet bestellen om de huidige roest te vervangen.
het punt is dat de uitlaat 76mm is van voor tot achter, en ik wil er geen restrictie in zetten.
wie kan mij adviseren?
groet,
Nico
V70 T5 classic98,AUT, LPi tuned

scania164

Bostel

Wil je iets pasklaar of een universele demper pas maken? Ik heb mij onlangs een 3" simons demper gekocht bij carfantasy.
Prijs valt goed mee, ze hebben zowel ijzer als rvs.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

volvobaksteen

carfantasy Serieus dit schroef je toch niet op een wage tenzij je 18 bent en een 106 rijd en je sierstuk duurder is als de dagwaarde. Gaat aub opzoek naar goeie 3 of 3.5 inch systemen van hoogwaardig rvs 316,321

UserID6342

De Simons demper waar Bostel aan revereert is dan ook gewoon een stalen demper.  Ze hebben die ook in RVS 304.  En ja, ook ik zou dan voor RVS316 gaan.

Maar Carfantasy was vroeger een beetje een Sjonnie winkel, maar zijn erg verandert.  Ze kunnen erg veel leveren momenteel en uiteraard is niet alles van slechte kwaliteit.  Sterker nog, ik heb er van de week de 5mm spacers en verlengde wielbouten besteld voor mijn eigen auto ;D.

Bostel

Simons is een merk waar er hier volgens mij wel meerdere mee rond rijden en die was toevallig bij carfantasy goedkoper.

http://www.carfantasy.nl/uitlaat-montage-delen/inch-761mm-c-28681_923_11810.html?osCsid=4rhlsmijlmi28ecuk1m209da41

http://www.simons-uitlaten.nl/contents/nl/d543_Simons_Universele_Dempers_3inch.html

De demper is een open flow demper en voor zover ik dat kan beoordelen ziet het het er degelijk uit.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!