Open downpipe rechte flens maar welke pakking?

Gestart door kennone, 30-01-2017 17:21:33

Vorige topic - Volgende topic

kennone

Downpipe zit er onder. Echter had ik geen pakking. Hebben er wat prut tussen gesmeerd. Maar wat voor pakking heb ik nodig? Kan hem nergens online vinden.

rappendaf

als het goed is GEEN ik heb bij mij 16 t geen paking en is perfekt dicht hoor
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

V70R^2

idd, zonder pakking is dat gewoon gasdicht.

kennone

Aah vandaarvdat ik niets vind. Er zit nubvan dat gumgum achtig spul tussen dat zou ook geen kwaat kunnen denk ik he? Buiten dat het nu even gruwelijk verbrand stinkt

Died850

kennone

De open downpipe zit er nu een weekje onder de auto en merkte vandaag iets geks op. Moest een stuk rijden en had regelmatig vrije baan op de snelweg dus heb hem een paar keer lekker door getrokken. Toen mijn oude Downpipe er onder zat ging mijn turbodruk meter niet verder dan halverwegen het witte. Nu met downpipe en open filter gaat hij richting het eind van het witte. (Zie foto) Ook trekt hij er veel harder aan. Naar ver boven de 200 gaat echt veel sneller.

Komt dat door de downpipe? of heeft mijn auto in een keer wilde haren gekregen hehe :P

850-R

oude katalysator verstopt? waardoor.je nu dus geen restrictie meer hebt? ik merk zelf ook het verschil tussen een downpipe met en zonder kat.
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

kennone

Haha juist! Met zo'n snelheid wil je wel dat ze je zien aan komen. Heb ook al een blauwe zwaaibak voor mijn dak besteld :P