Flauw word ik ervan

Gestart door Esveldt, 30-04-2005 14:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Hoi,

Zo als de kop al zegt; "Flauw word ik ervan!" Verleden week miste ik een van mijn komplampwissers. Natuurlijk ff gekeken of de bevestiging beurs was, maar dat was niet zo, hmm vreemd.

Ik naar de Volvo garage ff een setje wissers gehaald, ik dacht nog wat moet ik nou met 2 wisser 1 is toch voldoende.

En ja hoor vanochtend zie ik tot mijn verbazing dat weer dezelfde kant gestript is van de wisser!!!! :'( :'( :'( :'(

Ik meteen ff de ruitenwisser aangezet en kijken of hij ergens tegen aan zou lopen en dat is niet het geval. Dus hij kan er niet door frictie af zijn geschoten, mijn inziens. En als ik er een nieuwe opzet KLIKT deze er echt in en hij is er dan niet makkelijk uit te krijgen.

Tja en toen kwam die tweede wel weer van pas.

Ik snap er niks van. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten!

Paul

toycar

:-X
Zit je wissertje er nu, zo'n 4 uur later, nog op? Lijkt idd of er een verzamelaar bij jou in de buurt actief is.

JCviggen

Ik heb iets vergelijkbaar voor met de strip boven m'n voorruit. Die zat er niet op toen ik de wagen kocht...maar liet ik er toch opzetten voor afhaling. Na enkele weken merkte ik dat ie weer weg was....volgende beurt bij de dealer weer een nieuwe er op. Paar dagen later naar de Ring geweest en even doorgegast op de Autobahn...jawel hoor, strip foetsie ::)

rij nu nog steeds zonder lol
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"