850/V70 of toch XM/C5 ???

Gestart door Xantia, 02-05-2005 02:24:58

Vorige topic - Volgende topic

beezz

Citaat van: thuur op 06-05-2005 01:45:46
Je punt-toets is kapot en je gaat voor hoofdletter 1?

Gr 8)

Heerlijk droog, thuur! ;D ;D
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

J_T

mijn pa heeft een xantia 2.0 aut.

ik een 850 2.5 aut.

mijn vader heeft alle opties op zijn auto, mijnes heeft alleen maar een electrische spiegel aan de linkerkant.

maar als ik dan in die auto van me vader stap, vind ik het zoon raar hok met zulke slechte afwerking, het enige wat wel lekker is, is de vering enzo, maar het gaat mij gewoon om de kleine details, bijv de sportstand enzo die een citroen niet heeft, en de zitpositie van de volvo is ook gewoon veel beter, en als je kickdown in die citroen doe, gebeurd er gewoon geen moer.

Dus liever de volvo.
Wie had gedacht dat je je subwoofer op de draden van je antenne kon aansluiten? :D

Walter

sowhee die doet mee voor de opgraving van de maand...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

MichielMaas

Niets aan toe te voegen, volgens mij is alles gezegd nu over citroen. ;D
En dit waren de positieve zaken.  :eusa_silenced:

Volvo kiezen natuurlijk.....   ;)

Walter

ben niet voor niets in behandeling voor mijn Citrofobie

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

robbie409

Ik heb een XM V6 gehad. Op LPG (Mesman) en dat is me prima bevallen.
Was wel de meest luxe uitvoering, fijne automaat, dikke leren stoelen en met weinig toeren erg hard rijden. Hij was stiller dan mijn huidige R (beetje rijwind linksachter bij 180... vorige eigenaar had voor de bevestiging van dakrails een gat in het rubber gemaakt).

Zo'n XM moet je je wel kunnen veroorloven, want er was wel vaak wat mis mee. Uiteindelijk is de automatenbak kaduuk gegaan.

Mijn huidige R is voor mij de ultieme auto, rijdt fijner dan de XM puur vanwege de brute kracht. Maar de stoelen in de XM, en de rust tijdens het hard rijden...
Ach... bij 180 gas geven en een stoot in je rug krijgen maakt dat allemaal goed. ;)

Walter

hmm vraagstuk komt uit mei 2005. Geloof niet dat de topicstarter nog aan het nadenken is...

Facta non verba

Turbo-Geek

Citaat van: Ben op 02-05-2005 10:27:57
Alleen al voor de stoelen zou ik Volvo kiezen. Of zoals de vader van een vriendje van vroeger het zei: 'Een citroen, dan is het net of je in een hoop zachte stront gaat zitten'.

BWahahahaha .. Niet alles geloven wat mensen zeggen Ben ! Wat een onzin, Citroen heeft over het algemeen prima stoelen, met name de stoelen in de luxere modellen doen NIET onder voor wat je in de 850 vind en ik praat uit ervaring.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

BenC70ES

Jij vindt de stoelen van een BX zelfs goed zitten, ik heb nog nooit in zoiets slecht gezeten...  een barkruk zit zelfs beter.

Maar ik ben dan ook alles behalve een Citroënliefhebber in tegenstelling tot jij.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbo-Geek

Tja sorry, ik kan niet anders zeggen dat een BX GTI stoel gewoon PRIMA zit en je meer (lees betere) zijsteun geeft dan welke stoel in de 850 dan ook.
Het verschil is dat jij zeer waarschijnlijk geen ervaring hebt met allebei en je dus niet echt kan oordelen.

thuur

Citaat van: Turbo-Geek op 16-07-2008 19:28:21
Tja sorry, ik kan niet anders zeggen dat een BX GTI stoel gewoon PRIMA zit en je meer (lees betere) zijsteun geeft dan welke stoel in de 850 dan ook.
Het verschil is dat jij zeer waarschijnlijk geen ervaring hebt met allebei en je dus niet echt kan oordelen.

Een BX GTI stoel is ook ff wat anders dan een standaard BX stoel. Net zoals een R-stoel wat anders is dan een GLE stoel. Los van het enorme verschil tussen (ongeacht merk) stoffen t.o.v. leren zetels.

1 specifieke ervaring kan nooit een referentiekader zijn.

Gr ;)

b0nkolok

Citaat van: Turbo-Geek op 16-07-2008 19:15:20
Alleen al voor de stoelen zou ik Volvo kiezen. Of zoals de vader van een vriendje van vroeger het zei: 'Een citroen, dan is het net of je in een hoop zachte stront gaat zitten'.

BWahahahaha .. Niet alles geloven wat mensen zeggen Ben ! Wat een onzin, Citroen heeft over het algemeen prima stoelen, met name de stoelen in de luxere modellen doen NIET onder voor wat je in de 850 vind en ik praat uit ervaring.

Even terug in de tijd: Toen Volvo in 1992 de 850 bedacht, begon Cit. aan de @cv. In de 850, in navolging van de 740/940, ontwikkelden ze zetels die destijds ongehoord waren (en vaak nu nog steeds). Als je die 'feauteuls' niet lust, koop dan meteen een Cit. met alle schuimrubber gevolgen vandien en wees blij. Klaag dan nooit op dit forum.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Turbo-Geek

Citaat van: b0nkolok op 17-07-2008 23:50:55

Even terug in de tijd: Toen Volvo in 1992 de 850 bedacht, begon Cit. aan de @cv. In de 850, in navolging van de 740/940, ontwikkelden ze zetels die destijds ongehoord waren (en vaak nu nog steeds). Als je die 'feauteuls' niet lust, koop dan meteen een Cit. met alle schuimrubber gevolgen vandien en wees blij. Klaag dan nooit op dit forum.

?

Waar heb je het over ?

b0nkolok

Citaat van: Turbo-Geek op 18-07-2008 00:11:10
Citaat van: b0nkolok op 17-07-2008 23:50:55

?

Waar heb je het over ?

Laat maar, exit
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Turbo-Geek

Easy way out ? Loze kreet slaken en dat nu niet willen onderbouwen ?