Kabelboom 1994 T-5 2.0

Gestart door mymac, 24-02-2017 00:36:19

Vorige topic - Volgende topic

mymac

Zoals in mijn blog te lezen valt heb ik vanavond de stelmotortjes voor de koplampen ingebouwd bij mijn T-5. Helaas ontdekte ik echter dat er geen bekabeling voor aanwezig is. Toen ik m'n R bumper plaatste en de mistlampjes wilde gaan monteren zag ik ook al geen kabels voor de mistlampen. Ik heb dus waarschijnlijk óf hele slechte ogen, óf een magere kabelboom. Ik ben totaal geen fan van elektronische dingen in dit opzicht, zoals schema's en dergelijke.

Ik vraag me af of er een manier is om dit netjes aan te sluiten allemaal, of dat de enige optie een andere kabelboom inbouwen is. Als dit het geval is ben ik bij deze al direct op zoek naar mensen met kennis en ervaring op dit vlak ;D
R53 MINI Cooper S Astro Black & zwart/beige | 146.000km | 18" R105 JCW
Volvo 855 2.0 T-5 MT silver sand & bruin/grijs | 334.000 km | 17" Volans | 302mm + Yellow Stuff pads (verkocht)
Volvo 854 2.5-20V GLT MT ruby red | 242.000 km (Verkocht)
Volvo 855 2.5i-20V AT DOP/beige | 408.466 km | 17" Pegasus

UserID6342

Je hebt dan het kabelboompje nodig wat voor in de auto zit / ligt en wat met die zwarte grote stekker naast de linker koplamp vastzit. Die zijn nog wel vindbaar hoor. Op deze stekkerboom zitten o.a. je claxons, mistlampen, koplampsproeiers, e.d.  Meestal kun je het daar mee ineens oplossen, maar bij sommige hoofd kabelboompjes (dus degene die naar deze zwarte stekker toeloopt) ontbreken helaas ook de aansluitingen :(.  Volvo is hier niet erg consistent in geweest bij de eerdere modellen....