mijn rode roffel vermist/gestolen !

Gestart door Sieger, 05-05-2005 10:48:21

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Raf

Citaat van: Ben XC70 L5 op 10-05-2005 18:24:07
25 jaar, nou én.......??  ;)

Beter 2 dames van 25 dan 1 van 50!!!  ;D
De gustibus non disputandum est!

Joris_Scholte

Toch wel grappig: Sieger denkt dat hij zijn auto kwijt is, iedereen leeft mee en is o zo benieuwd naar wat er nou precies gebeurd is, auto wordt zonder problemen teruggevonden, en vervolgens is iedereen alleen nog maar geïnteresseerd in een Haagse politie-agente......  ;D  ;D

Sieger

Citaat van: Joris_Scholte op 11-05-2005 01:59:22
... en vervolgens is iedereen alleen nog maar geïnteresseerd in een Haagse politie-agente......  ;D  ;D

ben idd sprakeloos van de tekens van medeleven Joris ! - eea gaat nu echter meer een andere wending nemen: meer richting datingsite...
ga haar, @ben: ouder dan 25 en niet op groepsfoto, overigens nog wel excuusje brengen voor veel overbodig werk enz, kijken of er idd fotootje met de T5 af kan !
Volvo Power For Life !

denkweb

Citaat van: Sieger op 11-05-2005 11:42:09
Citaat van: Joris_Scholte op 11-05-2005 01:59:22
... en vervolgens is iedereen alleen nog maar geïnteresseerd in een Haagse politie-agente......  ;D  ;D

ben idd sprakeloos van de tekens van medeleven Joris ! - eea gaat nu echter meer een andere wending nemen: meer richting datingsite...
ga haar, @ben: ouder dan 25 en niet op groepsfoto, overigens nog wel excuusje brengen voor veel overbodig werk enz, kijken of er idd fotootje met de T5 af kan !

Eens zien of je haar nog wel kunt vinden!!  ;D

Sieger

Citeer

Gaat zeker lukken: bureau/standplaats bekend !
Volvo Power For Life !

Supersonic

Denk dat ik mij roffel ook maar als vermist opgeef   ;D

Erik_M.

Citaat van: Sieger op 11-05-2005 13:06:46

Citeer

Gaat zeker lukken: bureau/standplaats bekend !

Geef maar een seintje als ik je kan helpen, ik wil die foto (van haar) wel maken  ;)  :o ;D

gRoet
eRik

Turbobiker

begin maar met de foto, dan kunnen we daarna allemaal onze roffel als vermist opgeven (of niet...) ;D ;D ;)
De Tussenpaus