spontaan alarm guard II

Gestart door Brabeda, 05-03-2017 20:58:24

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: Brabeda op 21-03-2017 14:03:29
Even een update.

Hij is nog steeds stil ;D
Volgens mij is het gefixt.

Nee gefixt is het niet, je hebt alleen de ultasoon sensoren ontkoppeld. Dat het alarm spontaan af ging blijkt dus daar ergens fout te gaan. Met wat warmer weer een leuke opdracht het echt te fixen ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

clk-p

Dacht afgelopen weekend ook een storing te hebben.
Zaterdag begon hij ineens te loeien, oké dacht ik en snelde me naar de auto. Niks te zien ???
Ik controleren op marters  open ramen of deuren e.d maar niks hè.
Half uurtje later weer geloei en 3 kwartier later weer pfff.
Van narigheid maar met sleutel op slot gedaan.
Volgende dag na een stukkie roffelen weer op het alarm en ja hoor even later weer ALARM!!!
Tjonge jonge, motorkap open en dicht kofferklep open en dicht alle deuren open en dicht tot er dus opeens bij de laatste deur die ik wou dicht wou doen een mug op mij afkwam die zich in MIJN auto ophield. Uiteraard heb ik dit beestje ff lekker verpulverd tussen mijn duim en wijsvinger voordat ik de laatste deur weer dicht deed en heb de auto vervolgens weer op alarm geschakeld. Heb het alarm tot nu toe niet weer gehoord dus vermoedelijk was het idd die mug die het alarm telkens activeerde..

The Demon

Ik wil niet discrimineren maar ik pleit er wel voor om alle muggen het land uit te zetten, behalve de Haarlemse want die zijn prima ingeburgerd!  ;D ;D ;D

clk-p

Citaat van: The Demon op 21-03-2017 20:55:43
Ik wil niet discrimineren maar ik pleit er wel voor om alle muggen het land uit te zetten, behalve de Haarlemse want die zijn prima ingeburgerd!  ;D ;D ;D
7
Eensch, maar vermoedelijk was dit een meppelermug die zich ophield in MIJN auto en nu ie ie dood ;) ..
Trof hij toch ff de verkeerde.
Had ie maar niet in beroep moeten gaan.

Brabeda

Citaat van: cornelis-b op 21-03-2017 15:36:00
Citaat van: Brabeda op 21-03-2017 14:03:29
Even een update.

Hij is nog steeds stil ;D
Volgens mij is het gefixt.

Nee gefixt is het niet, je hebt alleen de ultasoon sensoren ontkoppeld. Dat het alarm spontaan af ging blijkt dus daar ergens fout te gaan. Met wat warmer weer een leuke opdracht het echt te fixen ;D ;D

Ik ben niet heel bang voor diefstallen uit mijn auto, zit niets waardevols in. Ga er vanuit dat een dief de moeite niet neemt om een Radio Casette met CD wisselaar te stelen...
Volvo V70 2.5
Volvo 850 2.5
Volvo 740 2.3