Hoe sportief zijn de Volvo rijders

Gestart door Esveldt, 04-05-2005 09:47:05

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

fanatiek bowler,maar gezien het na mijn voorval vorig jaar :'(,is het er allemaal niet beter op geworden.
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Christiaan

Zaalvoetbal met vrienden elke zaterdag avond.
Nee echt!
Christiaan

daytonawim

Ehm ik ben erg sportief " achter de PC " , ik laat mijn kont graag 80000 km per jaar voortduwen kost minder energie dan lopen of fietsen :-)

Ik 6 jaar bij de vrijwillige brandweer geweest dat vergt wel conditie, verder ben ik al een jaar of 7 actief reservist bij de Luchtmacht ook dat vergt enige conditie en erg veel tijd.

Ben

Zo mogelijk minimaal 1 x per week 18 holes. Maar nu helaas even niet.
Zodra de hernia perikelen weer voorbij zijn toch maar eens wat fittnesstraining gaan proberen.

Erik J.

Fanatiek sporten kan ik niet meer sedert kerst 2003, kreeg toen te horen dat ik longenfyceem heb.  :-[
Het enige sporten wat ik zo af en toe nog kan en ook graag doe is het andere sporten  ;),  ;D.
lekker terrasje pakken in de zomer zie:
http://www.eettapperijbijsterbosch.nl

thuur

Helemaal niets. Ik ben ervan overtuigd dat je hart een bepaald aantal slagen maakt en dat het dan voorbij is. Dus ik ga met de lift, parkeer zo dicht mogelijk bij de ingang en zoek altijd de meest efficiente route uit om dingen te doen. Dan kan ik de gespaarde hartslagen spenderen aan de belangrijke zaken in het leven: roken, drinken, vet eten, ouwehoeren, feest vieren en prutsen aan auto's en computers.

Daarbij heb ik wel een huis met 4 verdiepingen zonder lift :'(, een grote tuin :-\ en andere 'aandachtbehoevende' zaken in mijn leven, dus stil zit ik nooit ;)

En sport boeit me zo weinig dat ik altijd aan mijn vrouw moet vragen welk team NL is in e.o.a. voetbalwedstrijd op tv. EK/WK weet ik veel-K...

Maar ik mag graag kijken naar de rallysport. Da's tenminste een echte sport. Met echte mensen, 'echte' auto's en echte budgetten ;)

Gr 8)

Turbobiker

Citaat van: Reitse op 04-05-2005 13:39:15
@Edwin: juist bij regen gaan lopen, dan zit er veel zuurstof in de lucht en loop je gemakkelijker :D

Ja, en Volvo komt over drie jaar met een C30 met zeswiel aandrijving en 650 pk. ;D

Heeft niks met zuurstof te maken, maar met je lichaam die de hitte beter kwijt kan. ;)

Turbobiker, die een T5 behoorlijk sportief vindt. (en af en toe ook nog wel eens een rondje mountainbiked)
De Tussenpaus

Spin!

Voetbal...nu op campingniveau met vrienden ergens in een weide op zondag ochtend. Vroeger wel wat hoger gespeeld, dus heb wel wat bekende van me rondlopen in de landelijke divisies. Zo heb ik ooit tegen Robin van Persie mogen spelen als directe tegenstander in het veld.

Verder is Volvo rijden altijd nog een sport...Er moet dus meer gesport worden in Nederland!

www.vm-parts.nl

blauwe speer

Hardlopen voor de endorfines.
Sportschool tegen de kilo's.
Bridge tegen de dementie.
Hardrijden voor de fun.

Blauwe speer.

andre

horizontale fitness
en dan voornamelijk in de slaapkamer!! ;D
je kunt beter over je fiets lullen
dan over je lul fietsen

Reitse

Citaat van: Turbobiker op 04-05-2005 18:02:02
Citaat van: Reitse op 04-05-2005 13:39:15
@Edwin: juist bij regen gaan lopen, dan zit er veel zuurstof in de lucht en loop je gemakkelijker :D

Ja, en Volvo komt over drie jaar met een C30 met zeswiel aandrijving en 650 pk. ;D

Heeft niks met zuurstof te maken, maar met je lichaam die de hitte beter kwijt kan. ;)

Turbobiker, die een T5 behoorlijk sportief vindt. (en af en toe ook nog wel eens een rondje mountainbiked)
Meen je dat??
Is er ook geen relatie met betere zuurstofopname??
Dat ik mijn hitte beter kwijt kan had ik al wel gemerkt (erg prettig).

Sbv

Eh sporten ? Tja een aantal jaren geleden fanatiek aan het windsurfen geweest. Tot een dik jaar geleden 1 maal in de week fitness en nu eigenlijk niets meer.
Afgelopen weekend weer eens voor het eerst in een paar jaar gefietst.

Oja train mijn armen en benen wel goed door veel in de auto te zitten. :-))

The Saint

Zaalvoetbal (vroegah ook veldvoetbal)
Tennis (net weer begonnen, vroegah veel gedaan)
Skien (helaas eens per jaar)
Hardlopen (alleen in de zomer, met als afsluiting de Dam tot Damloop)

Vroegah bovendien veel gezeild (Solo, Schakel, Hornet, Valk), maar dit is om budgetaire redenen gestopt.

The Saint, die zeer binnenkort een cursusje golfsurfen gaat doen, en dit helemaal ziet zitten: Hang loose!!!  8)
No shirt no shoes, no pinball

thecrew

Roeitrainer en verder bijna elke dag 24 kilo sjouwen :o

BenC70ES

Vroeger wel voetbal gespeeld, en nu af en toe mountainbiken... heb trouwens net mijn fietsdrager op het dak gezet. Maar is nog afwachten hoe 't er morgenvroeg bij ligt... het komt er met bakken uit nu  :-\ Volvo-koersbroek hangt ook al klaar  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!