Hoe sportief zijn de Volvo rijders

Gestart door Esveldt, 04-05-2005 09:47:05

Vorige topic - Volgende topic

R o b

heb 2 jaar gewedstrijdroeid (gemiddels 8 keer per week trainen)......nu 1x per week cardioen...en de kg´s vliegen eraan!

Turbo-Geek

Jarenlang aan BMX gedaan en houd het nu (vanwege het gebrek aan fatsoenlijke locaties) op flatland en wat street riding.

Dit is mijn #1 Flatland bike

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Snellebaksteen

Ik heb vroeger veel aan basketball gedaan, zeer fanatiek en blijkbaar was ik best goed want ik ben destijds "gespot" door een talentscout en ik mocht meedoen aan de selectie voor het nederlands junioren team. Van de 61 kandidaten was ik nummer 59.....Dat was ongeveer op het zelfde moment als dat ik verhuisde naar Den Haag om te gaan studeren. Mooi moment om te stoppen met basketball.

Toen ben ik samen met een aantal maatjes wat begonnen met hardlopen om aan de CPC mee te doen, na een keer of 5 dit gedaan te hebben was voor mij de lol er van af en ben ik gaan wielrennen met collega's. 1 van deze collega's is toen Westlands kampioen in zijn klasse geworden (35+) en die kon toen zo ontzettend lang en hard fietsen dat ik het niet leuk meer vond en ik ben toen gaan mountainbiken. Na een winterseizoen of drie dit gedaan te hebben was ik ook 3 fietsen verder, wat slijten die krengen vreselijk hard zeg! Tijd om iets anders te gaan doen.

Maar toen kwam er weer een verhuizing, een verbouwing, een achtelijk drukke periode op de zaak, een forum dat veel tijd opslokt, veel te veel brabantse gezelligheid in de kroeg, een extra koelkast met altijd een kratje Jupiler koud in de garage.....Kortom ik doe alleen nog aan gewichtheffen. Met kleine gewichtjes. 500 gram ongeveer....... ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

heutink

;D
1 x nederlands juniorenkampioen korfbal, 1 x nederlands juniorenkampioen volleybal ( als trainer ) 1 x europees kampioen zitvolleybal ( technisch direkteur) en oudste dochterlief 4 x nederlands jeugdkampioen zwemmen , 3 x nederlands kampioen streetdance en 1 x europees kampioen hiphop, die staat trouwens in de wk-finale deze zomer in LasVegas 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

KMvrtr

Citaat van: Misha op 17-05-2007 21:14:00
Heb ooit gehonkbald.. Getennist.. Gehockeyd.. hardgelopen...
Toen 15 jaar niets meer...

(oja, toch wel: gedart, maar dat vind ik geen sport..)

Nu eindelijk weer gaat tennissen.
Maar 20 jaar en 30 kilo verder kent dat wat opstartproblemen...
Kortom, een advies van opa: Stop nooit met sporten, dan hoef je er ook niet "weer" mee te beginnen...

Kom je nou mee!
Had dat even eerder gezegd!

Aan het eind van mijn studietijd ineens weer gaan sporten. Hockey, kickboxen en squash. Binnen twee weken al een stress blessure wegens overbelasting ::)
Maar toch in een half jaar bijna 20kilo eraf gesport. Ik had weer de conditie van een jonge god.
Daar vervolgens zeker een jaar of 6 op geteerd. Gewicht  keurig tussen de 78 en 82 kilo.

Tien jaar, twee huwelijken, twee schatten van dochters en wat ritjes op de carrieretrein verder ben ik terug bij af. Ruim 92 kilo en de conditie van een dood paard. Tussentijds één opleving gehad, maar dat bracht me niet verder dan een paar veldlopen en één halve marathon.

Af en toe galoppeer ik nog wat door de wijk waar ik woon. Maar ik slaag er nog steeds niet in om regelmatig te sporten. Zeer tot mijn frustratie.

Wat zou ik allemaal aan sport doen in een perfect world? Hardlopen, een vechtsport, beetje ballen koppen (hocky keeper, dus).
En heel veel rugzaktochten! Misschien niet echt een 'sport'. Maar ik ben dol op winterkamperen. En dan liefst zonder tent.  :eusa_shifty:

Marc O.

Citaat van: KMvrtr op 17-04-2008 16:59:25
Maar ik ben dol op winterkamperen. En dan liefst zonder tent.  :eusa_shifty:

Maar wel met een comfy caravan zeker? ;D

;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

BartusKN

Ikzelf ben/was sportief voor ik mijn auto had :P. Heb 15jaar op vechtsport gezeten, Pencak Silat genaamd. Ook veel aan straatbasketbal gedaan (AND1-style). Nu sport ik met mijn roFFel en fietsen valt zwaar tegen zeg :O zooo. Ook krap jaar aan fitness gedaan, hiermee gestopt tot ik wat aangekomen ben. (wat ik heel moeilijk doe terwijl ik mij volvreet waar een amerikaanse jaloers op zou zijn) :P

fbm

Citaat van: Turbo-Geek op 16-04-2008 22:45:42
Jarenlang aan BMX gedaan en houd het nu (vanwege het gebrek aan fatsoenlijke locaties) op flatland en wat street riding.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/sergio/Volvo/funkychicken.jpg

Dit is mijn #1 Flatland bike

http://home.quicknet.nl/qn/prive/sergio/Volvo/show2000.jpg

Das grappig hek ook 12 jaar lang gedaan maar dan park, miniramp, vert en street :eusa_dance:
Maar ja sinds ik die 850 heb staat dat ding met een laag stof in de schuur :eusa_wall: en het lichaam kan het ook niet meer zo extreem  hebben  :eusa_whistle:

Had even geen betere foto

Jij moet dus wel weten waar FBM vandaan komt.

Bouke

Ik heb 23 jaar gekorfbalt maar daar ben ik 5jaar geleden mee gestopt en heb het vervangen voor kleiduiven schieten. Beweging heb ik net als Eelco , als hovenier ;D

Rutger B

sinds anderhalf  actief in de rallysport met de volvo 940 en das soms goed zweten  in een auto zonder isolatie met een loeiend hete motor onder de kap

http://www.youtube.com/v/aXSvgUOmW1E&hl=nl   filmpje

KMvrtr

Citaat van: Marc O. op 17-04-2008 19:49:52
Citaat van: KMvrtr op 17-04-2008 16:59:25
Maar ik ben dol op winterkamperen. En dan liefst zonder tent.  :eusa_shifty:

Maar wel met een comfy caravan zeker? ;D

;)

:eusa_sick:

Trouwens wel een insperend draadje.
Vanmorgen snel om kwart voor zeven het huis uit gesneakt, net voordat het jonge grut bij ons op het bed staat te springen.
Lekker even aan het rennen geweest.

Turbo-Geek

CiteerJij moet dus wel weten waar FBM vandaan komt.

Ja FBM bikes ken ik wel  ;D
Leuk om te zien dat er nog een BMX'er is  :eusa_clap:
  The things you own end up Owning you !

Barry_C70

Basketball since I was 11, used to play regional till I started university
American Football in high school and still during the summer in the park
Salsa dancing training 3 times a week and at parties ;)

Misha

Heel jong honkbal, later tennis (12 jaar)  en hockey (4 jaar)
Meer recentelijk vooral karten, later ook nog eens wat getennist maar vond het niet leuk meer.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

lipton

Nog niet zo lang doe ik aan Waterpolo