855 T-5 Holset HX35 & 740 T-5RWD

Gestart door Mathijs., 15-03-2017 22:18:04

Vorige topic - Volgende topic

Mathijs.

Citaat van: elianmars op 20-02-2018 22:33:32
Die antenne zit gewoon geplakt. Even met een afbreekmesje of visdraadje er achter en dan de restanten van het dubbelzijdig tape weg peuteren.

Die bumpersteunen kunnen best nog een rondje mee ;D

oke zo maar eens proberen dan :P

Mathijs.

hij is dr al af, heel even warm gemaakt met een feun en toen kwam die redelijk makkelijk los!

en denk zo de veren en dempers maar bestellen, kan niet meer wachten tot vrijdag ::)

elianmars

Citaat van: Mathijs. op 21-02-2018 18:02:24
hij is dr al af, heel even warm gemaakt met een feun en toen kwam die redelijk makkelijk los!

Mooi!

Mathijs.

zo, de veren vandaag binnen gekregen. duurder iets langer als verwacht.. maar heb me in de tussentijd niet verveeld

nog niet aan de veren begonnen, alleen snel een fototje gemaakt.

ben de laatst tijd namelijk druk geweest met de Kangoo van mn vader. hiervan was een nokkenas tandwiel geknapt :eusa_wall:
de volvo kon dus de schuur uit en de auto van mn pa naar binnen. ander blok zit nu al in de kangoo en hoop dat mn pa em zaterdag weer lopend heeft zodat de volvo de schuur weer in kan :eusa_dance:

nog wel met wat volvo onderdelen bezig geweest maar niet voor mezelf.

een klusje voor brend gedaan. die had een 3" downpipe maar die was lek. voor de apk had hij em gewisseld voor een originele downpipe maar wilde toch weer terug naar zn 3"

was dus al eens iemand mee bezig geweest. 2,5" staal er tussen :eusa_naughty:

die is weer dicht, en volledig 3" rvs

en nu alweer met de volgende klus bezig voor een kameraad van me

aankomend weekend ook weinig tijd dus volgende weer in de avond uurtjes weer verder met beunen ;D

arjen850

Citaat van: Mathijs. op 08-03-2018 22:06:27
zo, de veren vandaag binnen gekregen. duurder iets langer als verwacht.. maar heb me in de tussentijd niet verveeld

http://i66.tinypic.com/e7far9.jpg

nog niet aan de veren begonnen, alleen snel een fototje gemaakt.

ben de laatst tijd namelijk druk geweest met de Kangoo van mn vader. hiervan was een nokkenas tandwiel geknapt :eusa_wall:
de volvo kon dus de schuur uit en de auto van mn pa naar binnen. ander blok zit nu al in de kangoo en hoop dat mn pa em zaterdag weer lopend heeft zodat de volvo de schuur weer in kan :eusa_dance:

nog wel met wat volvo onderdelen bezig geweest maar niet voor mezelf.

een klusje voor brend gedaan. die had een 3" downpipe maar die was lek. voor de apk had hij em gewisseld voor een originele downpipe maar wilde toch weer terug naar zn 3"

http://i64.tinypic.com/2f03za8.jpg

http://i67.tinypic.com/2chv03d.jpg

was dus al eens iemand mee bezig geweest. 2,5" staal er tussen :eusa_naughty:

http://i64.tinypic.com/1z4wphf.jpg

die is weer dicht, en volledig 3" rvs

en nu alweer met de volgende klus bezig voor een kameraad van me

http://i64.tinypic.com/rruvtk.jpg

aankomend weekend ook weinig tijd dus volgende weer in de avond uurtjes weer verder met beunen ;D

Is deze set van ET?

Mathijs.

Jaa klopt, dit is het setje van ET.

arjen850

Citaat van: Mathijs. op 09-03-2018 08:44:34

Meende ik Al  Vanaf volgende week heb ik ook zo'n set beschikbaar met nieuwe draagarmen en al. 700 km gelopen :D

Mathijs.

Citaat van: arjen850 op 09-03-2018 15:30:11

Meende ik Al  Vanaf volgende week heb ik ook zo'n set beschikbaar met nieuwe draagarmen en al. 700 km gelopen :D

is het niet wat?

arjen850

Citaat van: Mathijs. op 09-03-2018 15:44:46

is het niet wat?

Sorry, beetje summier verteld. Het is juist wel wat. Het setje wat ik heb zit nog onder een sloper. Daar is alles nieuw onder gezet, en 700 kilometer later was het einde verhaal, wou nooit meer lopen. Dus zodoende komt de set vrij ;)

Mathijs.

Citaat van: arjen850 op 09-03-2018 16:17:03
Citaat van: Mathijs. op 09-03-2018 15:44:46

is het niet wat?

Sorry, beetje summier verteld. Het is juist wel wat. Het setje wat ik heb zit nog onder een sloper. Daar is alles nieuw onder gezet, en 700 kilometer later was het einde verhaal, wou nooit meer lopen. Dus zodoende komt de set vrij ;)

aah zo, balen van die auto dan. maar goed om te horen dat dat setje wel goed is. volgende weer er maar eens onder schroeven.

dan de achteras en de remmen nog aanpakken en word het tijd voor wat km's

Mathijs.

kangoo van mn vader heeft weer plaats gemaakt voor mn T-5R

vanavond dus al even een begin gemaakt aan de vering

voor was snel gedaan, achter bedacht ik me dat ik andere schokbrekerplaten  nodig ben omdat ik zonder nivomats ga rijden.
net snel nog even in de sloper gekeken en vgm zitten daar de juiste schokbrekerplaten in. morgen dus nog maar even wisselen.
rechts achter alles er al wel even onder gehangen

moet goed komen morgen ;D

V70geRwin

Netjes hoor, ben benieuwd naar de uiteindelijke hoogte van de wagen en het veergedrag.

Mathijs.

Citaat van: V70geRwin op 14-03-2018 11:37:09
Netjes hoor, ben benieuwd naar de uiteindelijke hoogte van de wagen en het veergedrag.
ben ik zelf ook erg benieuwd naar, hopelijk staat die straks mooi op zn wielen.

hij stond eerst voor namelijk erg hoog en achter helemaal door zn nivomats gezakt..

okkehel

Ik heb deze veren ook onder mijn Volvo gehad in combinatie met fk dempers.
Deze auto heb ik gedemonteerd en komen binnenkort onder mijn huidige v70.
Ik vond prima veren en ook een mooie verlaging.

jellejas

Ik ben ook wel benieuwd naar wat je er van vindt. Geen basic schroefsetje van et? Beviel die niet op de wagen van je maat?
BRAAAAAAAP STUTUTU