Aanschaf V70

Gestart door Vipwebdesign, 04-05-2005 12:41:09

Vorige topic - Volgende topic

Vipwebdesign

Hi,

Met interesse het forum gelezen. Om een droom waar te maken ben ik me aan het oriënteren voor de aanschaf van een v70.

Momenteel veel folders door aan het spitten en dealersites aan het bekijken.

Al met al krijg je dus veel informatie over je heen waar je af en toe de bomen niet meer door het bos ziet rijden.

Omdat de meeste zeer veel ervaring hebben met deze serie heb ik een aantal vragen. Hopelijk kan iemand iets licht op de V70 laten schijnen.

1) Welke dealers in de provincie utrecht zijn betrouwbaar? Dit ivm de no go topics
2) Waar moet je precies op letten met de aanschaf?
3) Als je bij een volvo dealer koopt heeft het dan nog zin voor een ANWB keuring?
4) Welke valkuilen of beren kan je tegenkomen?

Ben erg benieuwd of iemand nog andere tips of suggesties heeft.

Alvast bedankt,

Eric

mehn

Citaat van: Vipwebdesign op 04-05-2005 12:41:09
1) Welke dealers in de provincie utrecht zijn betrouwbaar? Dit ivm de no go topics
2) Waar moet je precies op letten met de aanschaf?
3) Als je bij een volvo dealer koopt heeft het dan nog zin voor een ANWB keuring?
4) Welke valkuilen of beren kan je tegenkomen?

Aankooptips

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

johan283

V.w.b. punt 3:

Garantie is nooit 100%, dwz ga er niet klakkeloos vanuit dat alles wordt gerepareerd. Met een ANWB keuring worden defecten gesignaleerd. Dan kun je eisen om deze voor de aankoop te laten repareren.

Als een dealer één keer zijn geld binnen heeft rennen ze niet meer zo hard en opeens is er veeeeel minder mogelijk

TimV70R

Hoi Eric,

Ik ben de afgelopen maanden ook opzoek geweest naar een nette V70 R. Nu afgelopen maandag heb ik er één gekocht.  
Ik heb dagelijks op internet gezocht naar alle V70 R's die er te koop stonden in NL, deze heb ik allemaal genoteerd met bj, km-stand opties prijs en soort bedrijf/particuliere verkoper.

Ook heb ik een zoekopdracht geplaatst bij de plaatselijke Volvo-dealer, deze belde mij 2 weken terug dat ze een V70 R hadden ingeruild.

Uiteindelijk heb ik niets gehad aan mijn V70 R-archief omdat de Volvo-dealer me belde...maar dat kun je van te voren natuurlijk niet weten.

Mijn tip...kijk en vergelijk, houd alles bij wat je ziet en neem geen overhaaste beslissingen. Als een auto je wat lijkt ga dan een proefrit maken en laat alle dingen waar je vragen over hebt uitzoeken door de dealer, of kijk op het forum.

Suc6 met de speurtocht!

Vipwebdesign

Thanks voor de info.

Zie dat wegkamp in amersfoort nette aanbiedingen heeft. Wie heeft met wegkamp ervaring?

Greets,

Eric

elianmars

Ik heb, voordat de huidige T-5 gekocht werd, kontakt gehad met Hooftman.
Zij vertelden me, dat ze af en toe een T-5 inruilen. Ze zouden me bellen, als er eentje binnen zou komen. Die kon ik dan meenemen, zoals-ie ingeruild was, of door ze nagekeken en met garantie. Prijsverschil hiertussen was ca. 3000 euro.
Misschien ook een optie, als je niet per sé garantie hoeft?