z'n nieuwe stekkie!

Gestart door why-not, 04-05-2005 15:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

why-not

even verder voorstellen;
mijn naam is wijnand en ik ben nu de  eigenaar van een blauwe V70 2,5-10v automaat uit 1998.
vader van twee jongens die nu plek genoeg hebben achterin en niet uit de auto te krijgen zijn.woonachtig in zeeland en rij niet zoveel per jaar.(helaas).hiervoor hadden we een mazda 626 ;) een probleemloze auto maar altijd graag een 850/v70 willen hebben.vorig jaar nog in een 850estate 20v aut gereden maar iets te lang getwijfeld en hij was verkocht.dus doorgezocht en nog te twijfelen over een MPV ,maar iedere keer als ik een V70 zag rijden toch weer dat gevoel.nu heb ik er een en het rijd heerlijk. :D :D
hier nog een fotootje op z'n nieuwe stekkie en een met m'n andere hobby een vf 1000r uit 1984 ;D ;D.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           groetjes wijnand



--edit--
joekels van foto's maar even achter links gezet.
Let even op fotoformaatrestricties van dit forum
--edit--

Esveldt

Heel mooi!

Maar ik denk dat menig gebruiker niet blij zal zijn met die grote foto's.

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=5758

Paul

Claudia

#2
Allebei erg leuk, Wijnand!

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Welkom Wijnand, nette wagen. En je hebt dus twee jongens die hem zo mooi glimmend kunnen houden. Kun jij ondertussen lekker even een blokje om op de tweewieler ;D
De Tussenpaus

why-not

#4
excuses voor het formaat zal proberen het te wijzigen
(size doesn't matter) toch ??? ??? ???
gr

wijnand

The Saint

De V70 ziet R heel mooi uit Wijnand! Die brommer daar ben ik niet zo in thuis, maar het is een R dus het zal wel leuk zijn  ;)
No shirt no shoes, no pinball

mathh

Mooie auto en een mooie (zeldzame) motorfiets.
gefeliciteerd en welkom!
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Ron850tdi

Hey Wijnand - mooie auto en dito motor!! 8)

Welkom natuurlijk en zo'n motor staat ook op mijn wensenlijstje (al is hij wel wat oud-er.... :P). Laat ff weten wanneer je m kwijt wil.... ;) (de motor dus). Misschien wel 'nooit'. ???

Groetjes van Polar Bear, die ook een klein tweewielig wit/grijs neefje heeft... luisterend naar een naam die begint met een "Y".......

Volvo comfort

Hey welkom hier..

Keurig wagen hoor...
Maar het nadeel is nu wel dat als je kinderen achterin vervelend zijn je er moeilijker bij kan dan bij de 626 ;D

veel veilige km..

gr Koos

thecrew

#9
Citaat van: Ron850tdi op 06-05-2005 22:15:49
zo'n motor staat ook op mijn wensenlijstje (al is hij wel wat oud-er.... :P). Laat ff weten wanneer je m kwijt wil.... ;) (de motor dus). Misschien wel 'nooit'. ???


cbR 1000 uit 89 dan wat voor je??

thuur

Citaat van: wijnandVF70R op 04-05-2005 18:04:51
(size doesn't matter) toch ??? ??? ???


Dat is wat de vrouwen je zeggen, ja ;D ;) 8)


Welkom op het forum en meteen met foto's! Complimenten!

Gr 8)

elianmars

Welkom hier!!

Mooie voertuigen!

Ik heb zelf al een tijdje geen motor meer, maar telkens als ik er eentje voorbij zie komen, kriebelt 't weer...

Ron850tdi

Citaat van: thecrew op 07-05-2005 12:52:07
Citaat van: Ron850tdi op 06-05-2005 22:15:49
zo'n motor staat ook op mijn wensenlijstje (al is hij wel wat oud-er.... :P). Laat ff weten wanneer je m kwijt wil.... ;) (de motor dus). Misschien wel 'nooit'. ???


cbR 1000 uit 89 dan wat voor je??

Neee..... zijn r veeeeel te veel van .... maar loopt wel mooi & hard... :-\

why-not

hoi Ron,
voorlopig wil ik em nog niet kwijt want zo lang heb ik em zelf nog niet , maar als je geinteresseert bent op marktplaats staan er nog enkele te koop als je bij honda op vf1000r zoekt vind je ze.ik vind het een gave motor ondanks hun leeftijd zien ze er vaak nog goed uit omdat ze vaak van liefhebbers zijn, en ze rijden best lekker.maar als ik em kwijt wil hoor je het.
gr
wijnand