Ronker is er weer

Gestart door Ronker, 23-03-2017 12:33:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronker

Liefhebbers van het degelijke spul,

Ik moet me maar weer even opnieuw voorstellen, het is alweer zo'n 5 jaar geleden dat ik hier actief was, reed toen een 850 2.5 20VEstate GLT Aut met een drama automaat.
Heb wat omzwervingen gemaakt, diverse Alfa's en BMW's gereden maar uiteindelijk teruggekomen bij Volvo, heb vorig jaar een V40 T4 gekocht als hobby/ project auto. Ik loop (of beter liep) in tien minuten naar mijn werk en hoefde dus met woon-werk kilometers totaal geen rekening te houden. Voor afstanden de Alfa Jtd van mijn vrouw en de T4 voor de lol  :evil:
Met de nodige aanpassingen een serieus racertje geworden, maar echt zuinig in gebruik niet, niet in de minste plaats vanwege het feit dat ze graag het duurste sap drinkt, RON 98.
Dit is de T4 die overigens op dit moment te koop staat




En toen kreeg ik een andere baan aangeboden die ik niet af kon slaan maar wel 200km/d woon-werk verkeer ging inhouden, dat was met de T4 geen optie en ben ik op zoek gegaan naar een krachtige en comfortabele diesel, maar had een beperkt budget.

Met een beetje mazzel ben ik tegen een S70 TDI Aut. aangelopen die eigenlijk al mijn wensen vervulde, comfortabel en redelijk zuinig op lange stukken, lekkere dikke diesel die heerlijk klinkt en een tijdloos uiterlijk, ik was verkocht!
Goed ingereden met zo'n 380000 op de klok, interieur wat uitgeleefd maar geen grote schades oid, DB kan voorlopig nog mee, bak schakelt zoals het hoort en aan de buitenkant eigenlijk een heel net ding, moet zeggen dat de Nebula;s het wel afmaken, bij deze vast een screenshot van de foto bij de advertentie, ik zal snel even zelf wat foto's maken.