Deunk-Hendriksen wordt Harrie Arendsen

Gestart door denkweb, 05-05-2005 20:48:01

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Vandaag een brief thuis ontvangen:

Mijn thuisdealer Deunk-Hendriksen te Winterswijk, alsmede hun hoofdvestiging in Ruurlo worden overgenomen door Harry Arendsen.

Harry Arendsen heeft al vestigingen in resp. Doetinchem, Zevenaar en 's-Heerenberg (schade afd.).

Reden is het afscheid van 1 van de oprichters van Deunk-Hendriksen welke van zijn pensioen wil gaan genieten.

Volgens mij zijn er vervelender overname kandidaten als Harry Arendsen, in mijn ogen één van de meest klantvriendelijke dealers... of er moeten mensen zijn die een andere mening zijn toebedaan?

jabo

Ik ben al veertien  jaar een klant van Harry Arendsen in Zevenaar met al m`n Volvo`s en ik kan het "klantvriendelijke " alleen maar bevestigen. Gewoon een fijne garage.

Joris_Scholte

Harry Arendsen in Zevenaar ben ik wel eens een paar keer geweest. Goeie service, nette mensen, helemaal geen redenen tot klagen.

mark20v

Harrie Arendsen in Zevenaar is een uitermate fijne dealer! Staan altijd voor je klaar ook als ze geen cent aan je kunne verdienen. Dat noem ik nou nog eens service.

Ik wens ze veel succes daar 8)

gr mark
Volvo separates men from the boys  

Hen3

Ik heb ook een brief gehad van Deunk-Hendriksen uit Ruurlo. quote: 'u als trouwe klant van Deunk-Hendriksen'.....

... ik ben er nog nooit binnen geweest!

denkweb

Citaat van: Hen3 op 10-05-2005 08:54:36
Ik heb ook een brief gehad van Deunk-Hendriksen uit Ruurlo. quote: 'u als trouwe klant van Deunk-Hendriksen'.....

... ik ben er nog nooit binnen geweest!

Je komt er getrouw nooit binnen... ;)

Of je hebt een onderhoudsvrije Volvo  ;D