855 achter zijramen demonteren

Gestart door JuT5R, 01-05-2017 18:17:22

Vorige topic - Volgende topic

JuT5R

Hallo,

Heeft iemand van jullie hier ervaringen met het demonteren van de achter zijramen van een 855 (station)?

Snijd je die het beste van binnen uit los? Of op een andere manier?

Groeten,

Justin

Vulk

Bijkomende vraag. Zijn die rubbers nog nieuw te krijgen?

JuT5R

Goede vraag, daar zat ik dus ook mee. Mochten ze hierbij sneuvelen.

KIM

Bij het overspuiten van mijn R zijn ze er uit geweest. De ruitenzetter heeft ze er zo netjes uitgehaald dat ze er ook weer in konden.
De XC is laatst voorzien van een nieuwe zijruit rechtsachter. Ik denk dat dat inclusief rubber is geweest.

Zelf doen is onbegonnen werk; ik heb het bij de T5 sloper geprobeerd maar het is me niet gelukt.

Vulk

Citaat van: KIM op 01-05-2017 21:04:13
Bij het overspuiten van mijn R zijn ze er uit geweest. De ruitenzetter heeft ze er zo netjes uitgehaald dat ze er ook weer in konden.
De XC is laatst voorzien van een nieuwe zijruit rechtsachter. Ik denk dat dat inclusief rubber is geweest.

Zelf doen is onbegonnen werk; ik heb het bij de T5 sloper geprobeerd maar het is me niet gelukt.

Heeft er iemand de artikelnummers?

elianmars

Citaat van: KIM op 01-05-2017 21:04:13

Idem. Ik kreeg het ook niet voor elkaar, hoe ik mijn best ook deed.
Op het laatst maar een klauwhamer het werk laten doen ;D

KIM

Volgens mij zijn de achterste ruiten ook 1 geheel met het rubber en dus niet los leverbaar.

JuT5R

Hmmm oke, dat klinkt niet echt hoopvol. Ik zal even kijken hoe ik dit ga doen dan.

maruska

ruitrubbers bij mij moesten besteld worden, dus los te verkrijgen. destijds ****
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R