Jongensdroom komt uit

Gestart door Sten, 16-05-2017 19:45:33

Vorige topic - Volgende topic

Sten

Dag allemaal! Mijn naam is Stendert Terhorst. 21 jaar en woonachtig in het gelderse Silvolde (achterhoek)
Heb mij zon 10 jaar geleden hier aangemeld omdat mn vader destijds 3 850's heeft gehad en dit forum nogal eens als hulp/naslagwerk nodig had.

Nu na 10 jaar dan zelf in het bezit van een DOP 850R met een dashboardkastje VOL met onderhoudshistorie :eusa_dance: plus het felbegeerde 850R boordmapje!

Als ik thuis ben zal ik wat fotos plaatsen ;)

760Turbo

Kijk kijk, die mooie droom is uitgekomen!! Gefeliciteerd :eusa_clap: en nu genieten maar. Ben benieuwd naar de foto's.
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

Jans Duiven

jelmo86

Hey stendert, ik wil je wagen wel in het echt bewonderen.

Groet jelmer
Clublid 85012049

V70geRwin

Sweij

Volgens mij heb jij een paar jaar geleden van mij een brug gekocht, klopt dat? Hoe staat het ding er nu bij? Is hij nuttig voor je?

Sietse.

Sten

Citaat van: jelmo86 op 16-05-2017 22:16:03
Hey stendert, ik wil je wagen wel in het echt bewonderen.

Groet jelmer

nou jelmer dat kan geregeld worden hoor  ;D

Citaat van: Sweij op 17-05-2017 12:31:49
Volgens mij heb jij een paar jaar geleden van mij een brug gekocht, klopt dat? Hoe staat het ding er nu bij? Is hij nuttig voor je?

Sietse.

dat klopt! die heeft ondertussen nóg een verhuizing overleeft. heb er al wel heel snel een andere motor op moeten zetten. meteen omgebouwd naar 220v.

henry classic v70

Cool, na 10 jaar zelf een 850R
...je account is 3 weken ouder dan de mijne  ;)   maar inmiddels ruim 10000 berichten verder   :eusa_eh: :D
Plaatjes natuurlijk, laat maar komen  :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Proficiat met de R natuurlijk en volgens mij ben je dan een van de jongere forummers ;D. Jeff was meen ik 8 toen hij zich eigen aan melde, maar doet er momenteel niets meer mee ;D ;D.

Mathijs.

nog steeds onderweg naar huis? :eusa_whistle: we willen foto's

en welkom terug op het forum!

Sten

Ben aan het stoeien om het ding "stage 0" te krijgen nu :) plus tinypic en photobucket hebben geen app voor de eifoon  :eusa_wall:

Komt allemaal goed

MikeyQR

Je kan gewoon foto's uploaden met tinypic met je I-phone.
Gewoon naar hun site gaan.

Idd geen app maar werkt ook gewoon zo, zo doe ik het ook en denk meerdere met mij. ;)

)()()sT

Photobucket heeft zeker wel een app ???
Staat hier erop, al werkt het niet altijd probleemloos.

Sten

Sten