Topsnelheid op LPG

Gestart door MikeB, 04-05-2005 14:05:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MikeB

 Heb sindskort een 850 GLT van 12-1992 maar heb een groot probleem. Deze auto wil met moeite 175 km/h. Ik vind dit zeer vervelend vooral omdat ik ook veel s'nachts op de snelweg zit(af en toe ook in Duitsland) en ook om het feit dat ik ADHD heb(je weet wel;druk druk druk en nog eens druk) Heb hiervoor 3 Mercedessen gehad maar die auto's moet je gaan rijden als je met pensioen gaat , erg erg traag zijn ze. Ik had met deze motor (2.5 20v) toch wel verwacht dat ik er in ieder geval 200 mee zou kunnen. Tsja dit is toch niet het geval maar het ergste vind ik dat ie op snelweg net trekt als een 200 diesel. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen want heb ook een 244 Turbo gehad op LPG(Necam) en die ging wel ongeveer 215 km/h, dus moet wel kunnen. Alvast bedankt......MikeB

daytonawim

Welkom, vraag is eigenlijk in verkeerd deel van forum gesteld.
Er is een topic over.

Mijn 20v gaat makkelijk 200 op lpg :-)

Bas850

Lijkt mij ook dat er ergens iets fout zit, maar ik ben niet de deskundige hier op het Forum.

Trouwens welkom en nu je dit toch in het "wie ben ik" thread-je hebt gezet, kun je je netzo goed voorstellen met foto.

Ik ook even off topic:

Werk je bij General Electric ?

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Turbobiker

Probeer de vijfde versnelling eens ;)
De Tussenpaus

elmarconi

Citaat van: daytonawim op 04-05-2005 16:03:16
Welkom, vraag is eigenlijk in verkeerd deel van forum gesteld.
Er is een topic over.

Mijn 20v gaat makkelijk 200 op lpg :-)

En om het makkelijker te maken:

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=8189;start=msg124322#msg124322
--
Autogas Inside . . .

Supersonic

Twee dagen geleden nog geklokt 200 km\h op gas met een 10 klepper en inmiddels 209.000 km op de klok. ;D

855-Champagne

Laatste keer Duitsland 210 gehaald op de teller met een Estate

Jack

Als ie op benzine ook zo traag is, zou ik de nokkenas timing laten controleren.
Mijn GLT liep volgas 160 op de afsluitdijk, na aanpassing van de timing, 210.
(ams lpg).
Be realistic; ask for the impossible...