ombouw van 15T naar 16T turbo

Gestart door trimix, 20-05-2017 15:40:46

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: trimix op 23-08-2017 19:19:02

Ik denk dus ook dat de turbo control valve kapot is ( Boost Solenoid )   
Ik zag ook toen ik er die afhaalde dat de slangen niet goed zaten    in het midden hoort de slang naar de luchtinlaat te gaan   de onderste de rode naar onderkant van de turbo en de gele naar de wasegate 
Ik zag dat die naar de luchtinlaat gaat  bij mij op de onderste aansluiting of bovenste aansluiting zat

kan ik de 12 volt aansluiting op dat ding nameten of deze spanning krijgt ?

ik zal eerst eens een nieuwe bestellen   heb er andere opgehad maar toen had ik bijna geen turbo boost meer

Krrrrt 't is weer zo warrig joh  ;D

Je kan m nameten denk dat je stationair gas moet geven om de werking te zien.

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

trimix

ok   bedankt voor je antwoord    stekker los en dan gas geven  en meten of deze 12 volt geeft ?  zit er ergens een zekering tussen neem ik aan ?
Denk dat ik naderhand ook even alle foutcodes moet resetten of geeft dit geen foutcodes ?

arjenT5R

Citaat van: trimix op 24-08-2017 18:54:15
ok   bedankt voor je antwoord    stekker los en dan gas geven  en meten of deze 12 volt geeft ?  zit er ergens een zekering tussen neem ik aan ?
Denk dat ik naderhand ook even alle foutcodes moet resetten of geeft dit geen foutcodes ?

Ik weet eigenlijk niet of ie wel 12v geeft, een voltje of 5 of denk k

maar om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet zeker.

Gewoon ff proberen joh, in the meantime even de slang van de compressor huis direct op de wastegate steken dan gaat ie iig niet meer doen dan basisdruk.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

trimix

ok dank je    ga ik proberen