Mona850 stelt zich voor

Gestart door Mona850, 12-12-2008 11:27:21

Vorige topic - Volgende topic

Moosepower

Welkom en succes met je zoektocht

francois

welkom mona

veeeeeel zoekken en je komt hem wel tegen (haar)   ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Mona850

We hebben haar opgehaald: een zilvergrijze 2.5i uit 1995.  :eusa_dance:

Van buiten niet de mooiste (wat gebruikerssporen hier een daar en het plastic is grijs...), maar van binnen nog bijzonder netjes en - daar gaat het om - goed onderhouden en voor zover ik heb kunnen zien, voelen en ruiken in goede staat.

natuurlijk moet er nog wat aan gebeuren, maar daar hebben we rekening mee gehouden:

-bovenste motorsteun (is vervangen)
-stofkap links voor (is vervangen)
-mooi hondenrek en bagagebak mat (is geplaatst)
-slotje dashbordkastje (was met geweld opgengetrokken  :eusa_snooty:, maar de sloop hier in A'dam waar mijn trouwe fordje heen werd gebracht had nog een 850 sedan staan, slotje voor Euro 5,-- overgezet en werkt weer naar behoren)
-nieuwe matjes in de auto (zitten erin)
-nieuwe ruitenwissers voor en achter (zitten erop)
-nieuwe banden (deze week, denk aan Dunlop SP sport fastresponce)
-distributieriem, spanrollen, multiriem en pomp (zo snel mogelijk)
-heb even een lampje van de ABS zien branden, maar nu al weer 200km niet. Maar binnenkost dus een soldeermiddag ondernemen
-beurtje
-nnb

Dan moeten we toch wel weer even kunnen sturen  :eusa_boohoo:

Tot nu toe bevalt het zeer goed, lekker rustig rijden (zelfs met cruise controle) en vermogen te over. Voorlopig niets anders!!

johan283

Citaat van: Mona850 op 21-12-2008 19:47:51
-heb even een lampje van de ABS zien branden, maar nu al weer 200km niet. Maar binnenkost dus een soldeermiddag

Gefeliciteerd

Lees wel even de foutcode uit. Op het forum staan wel ergens de juiste codes
Dan weet je wat er aan de hand is. Bij mij zou solderen niet helpen, want de rempedaal positie gever was kapot......en was dus geen fout in de controller zelf.

Mona850

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels alle berichten op het forum gelezen betreffende de ABS ....

Het lampje is nog steeds uit, maar ik zal naar de foutcodes laten kijken.

Morgen krijgt ze een nieuwe distributieriem, multiriem, rollen, etc. Dan moet ze er weer even tegenaan kunnen :eusa_dance:

sean850

veel succes met je roffel en dat je er maar goed van mag genieten klinkt allemaal heel goed

darius

Goedzo mona zie dat je erg enthousiast bent. Post ff een FOTO...........groet
No show, only go.