Goed adres noorden van het land voor vervangen verdamper

Gestart door Thunderbird, 22-05-2017 20:58:15

Vorige topic - Volgende topic

Thunderbird

Weet iemand een goed adres in het noorden van het land (bij voorkeur omgeving Heerenveen)voor het vervangen van mijn verdamper en condensor? Ik heb  inmiddels een how to gelezen en het hele dashboard moet er uit en ik heb gelezen dat het een klus is die ongeveer 8-10 uur in beslag neemt. Ik ben onvoldoende technisch onderlegd om dit zelf te kunnen doen.

De climate control doet het wel, maar ik moet nu ongeveer twee keer per jaar het systeem opnieuw vullen. In het pak documentatie wat ik bij de auto kreeg toen ik heb kocht zit een rapportje waar in staat dat zowel verdamper als condensor lek zijn. Ben dus nu aan het overwegen of het zinvol is om toch de verdamper en condensor te laten vervangen, zodat het systeem weer goed is, ipv het regelmatig bijvullen.

There's no substitute for cubic inches. (Roffel komt aardig in de buurt)

UserID25761

vincen tdi

http://www.aircotechniekfriesland.nl/

goede ervaringen mee en weet ook het nodige van onze volvo's af om het allemaal netjes en snel te kunnen doen  ;)
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

coyote1980

Combigarage Westerbroek en Airco Techniek Groningen ben ik zelf over te spreken.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Thunderbird

There's no substitute for cubic inches. (Roffel komt aardig in de buurt)