Yanko stelt zich voor

Gestart door Yanko, 28-05-2017 09:33:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yanko

Hallo allemaal,
Hier Yanko.
Voor het eerst van mijn leven een Volvo 850!!
Ik ben dan ook al 65 jaar, dus het werdt tijd, toch?
Ben er zomaar ingestapt, zag een advertentie en heb meteen gereageerd....
Handig? Waarschijnlijk niet, maar ik rijdt er nu een paar dagen in en moet zeggen ; het heeft we wat.
De Volvo is een soort van grijs, is een luxeryline uit 1996 met 258000 km op de teller NAP.
Heeft wel een paar dingetjes waar even naar gekeken moet worden. Maar hij loopt goed heeft geen olielekkage.
We gaan het zien!
Groetjes,
Yanko

V70 400K+

Goedemorgen Yanko,
De slogan is "Volvo for Life" dus niet leeftijd gebonden ;D
Welkom op dit forum waar je heel veel informatie kunt vinden en er veel mensen zijn die een goed advies kunnen uitbrengen.
Ik vergeet nooit meer de grijns van mijn eerste 850 dus ik kan me er zeker iets bij voorstellen!
Wens je heel veel plezierige kilometers.

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

henry classic v70

Welkom op 't forum  :eusa_clap:
...je gaat waarschijnlijk de zin "had ik dit maar veel eerder gedaan" nog gebruiken  ;)
Veel plezier met je aankoop
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Superskunkie

Welkom op het forum Yanko! Het is hier even spitten maar uiteindelijk is alles hier te vinden!
Tonnie

peteRRR

Citaat van: Yanko op 28-05-2017 09:33:53
Hallo allemaal,
het heeft wel wat.

Het heeft wel wat ??? ,....tot over je oren of niet?,...tis helemaal aan of wat nauw! ;D

Komt helemaal goed ;D

Groet




Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Yanko

Hallo,
Bedankt voor de eerste (natuurlijk) positieve reacties.
Heb hiervoor in een Oldsmobile Alero gereden en ik moet zeggen dat het een wat " lichtvoetige" wagen is, een beetje blikkerig ook zeker t.o.v. Een tank als de Volvo en dat was even wennen. :).
Het BJ jullie zo bekende gevoel begint nu bij mij ook te komen hoor.
Groet van Yanko

Fred korn

Welkom , je gaat hier een hoop leren . !!!!!!!

volvobug

Welkom Yanko! Verstand komt met de jaren  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Yanko

Beste mederoffelaars,
De foto's van mijn 850 komen binnenkort.
Ben niet zo'n pc freak.
Groet,
Yanko

martintb

Welkom en heel veel plezier met de 850.

Yanko


Yanko

Vroeger, en dat is echt lang geleden  :) hadden wij in de Gordonstraat in Schiedam een winkelier die een Amazone stationcar had. Een donkergroene. Toen had ik al zoiets van " dat wil ik ook als ik groot ben".
Het is er nooit van gekomen. Veel later leerde ik mijn vrouw kennen en ik reed toen in een Vauxhall Viva, jawel, toen al zei zij dat er ooit een Volvo zou komen.
Heb er even op moeten wachten, na allerlei Duitse en Japanse vervoermiddelen en een Amerikaan tot slot staat deze 850 voor de deur. Is het toch nog goed gekomen.

RickG

Mooie wagen hoor! Zit goed in de lak zo te zien

850GLT1992

Hey Yanko,

Dat is een bekende auto voor me, aangezien ik er nog een proefrit mee gemaakt heb eerder dit jaar, toen hij bij een louche handelaar in Zwijndrecht stond. Daarna ben ik hem nog tegen gekomen bij een ander bedrijf, voor veel meer. Ik heb hem toen laten staan omdat er wat dingen mee aan de hand waren (o.a. de klimaatregeling die alleen via een losse schakelaar werkte, wat roest her en der), maar zo op je foto ziet hij er weer netjes uit zeg! Wat zijn nu de dingen die je aan wilt pakken? Als ze die minpunten van toen opgelost hebben, heb je er een heel leuke 850 aan!

Yanko

Hallo,
Ik heb er ondertussen 2 nieuwe voorbanden opgezet en een nieuwe accu ingezet.
Het klimaatprobleem wordt aangepakt. Nog even een andere unit scoren, er iets leeggelopen van binnen (elco?). De airco is weer steenkoud en er zat een spanningslek in maar dat heeft ook te maken met de klimaat unit.
Verder rijdt de wagen geweldig. Wil er in het najaar een tourtje door Duitsland maken, richting Harz, dus hij krijgt voor die tijd nog een beurtje.
We zien het wel gebeuren.
Groet,
Yanko