Bougies S60R

Gestart door Marijn Degens, 04-06-2017 10:38:36

Vorige topic - Volgende topic

vasquez

Yep :D

Heb ik zelf bij onze buren aan de overkant van de ocean geleerd.
Wat wij eindeloos met 850/V70R classic uitspoken, doen zij met de S60/V70R, hoop waardevolle info op die fora te vinden!

Heb overigens 3 setjes NGK bougies op ebay gescoort en uit Engeland laten komen, waren hier lastig te krijgen en scheelt ook weer geld.
Heeft niet eens iets met goedkoop zijn te maken maar het is best een dure hobby en met een beetje opletten kan je toch veel onnodige kosten besparen, zo blijft het leuk.

Maar goed, iedereen doet het op zijn eigen manier.

Walter

Citaat van: NinaPaul op 05-06-2017 10:55:51
CiteerZo wel, dan zou ik toch eens kritisch het autobezit in overweging nemen.
Waarom staat het forum dan vol met besparingen (en vinden we het "ga maar naar de dealer, not done"?
Waarom staat het vol met 2e hands troep (ja troep, want je kan bijna alles nog nieuw krijgen)?

geen idee, het is niet mijn forum noch ben ik (cq voel ik me) verantwoordelijk voor wat anderen hier schrijven/roepen/aanbieden. Mijn mening; als je een S60R rijdt, weet je dat dat geld kost. Punt. Zo wist ik zelf bij aanschaf van onze S80 dat die geen 1:15 ging lopen, dat zes bougies en tig liter goede motorlie geld gaat kosten en dat de banden vervangen ook vooraf geld reserveren vergt.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

V70 classic

Citaat van: Walter op 06-06-2017 11:03:02
Citaat van: NinaPaul op 05-06-2017 10:55:51
CiteerZo wel, dan zou ik toch eens kritisch het autobezit in overweging nemen.
Waarom staat het forum dan vol met besparingen (en vinden we het "ga maar naar de dealer, not done"?
Waarom staat het vol met 2e hands troep (ja troep, want je kan bijna alles nog nieuw krijgen)?

geen idee, het is niet mijn forum noch ben ik (cq voel ik me) verantwoordelijk voor wat anderen hier schrijven/roepen/aanbieden. Mijn mening; als je een S60R rijdt, weet je dat dat geld kost. Punt. Zo wist ik zelf bij aanschaf van onze S80 dat die geen 1:15 ging lopen, dat zes bougies en tig liter goede motorlie geld gaat kosten en dat de banden vervangen ook vooraf geld reserveren vergt.

Idd
Das dure olie he  ;D

Niet de hoofdprijs willen betalen is 1 ding.
Maar van sommige dingen hier gaan mn tenen krom staan.

Grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.