Rammel

Gestart door mao, 13-05-2005 18:07:02

Vorige topic - Volgende topic

mao

Hoi Ik heb sinds kort ergens een rammel ik denk Links achter.Denk zelf dat er ergens in de benzinetank een rammel zit, als je er op bonk dan hoor je het . of is het misschien iets anders?

Gr Mao

Peertje

Ik denk iets anders. Ik heb nog nergens iets gelezen over een rammelende benzinetank.
Hé? Geen banner meer?

mao

Wat kan het dan zijn?
Ik hoor het alleen maar als ik op een weg met klinkers rijd
en niet op asfalt.

reneetje

Als je zeker weet dat het van achter komt , trap dan de rem eens licht in als je over een klinkerweggetje gaat, vervolgens ff de handrem lichtjes aantrekken.
Weet je iig als het wel of niet van de remmerij komt.
Mocht dat niet zijn dan de ophanging eens nader inspecteren....

Sucses
Rene :)

thuur

Of misschien gewoon de bumper, kentekenplaat, modderkuipen, ......

Probeer het te lokaliseren.

Gr 8)

elianmars

Benzinetank zit zowiezo niet aan de zijkant, maar onder de wagen. De vuldop zit wel aan de zijkant (duh..... ::))

Is het niet iets wat los zit achter de zijbekleding? Misschien kun je het van binnenuit lokaliseren?

Zippo

Kun je het niet beter omschrijven ???

Zippo

thuur

Citaat van: Zippo op 14-05-2005 00:32:00
Kun je het niet beter omschrijven ???

Zippo

Ik wilde het al niet zeggen ;D

Als het trouwens van binnenuit komt kun je de achterbanksloten en veerschotelrubbers eens nakijken...

Gr 8)

mao

Het zit niet in m'n remsysteem en het is geen losse bumper of bekleding van binnen. Ik hoor duidelijk een geklapper onder uit de auto komen en het klinkt een beetje naar een losse stang dat tegen je bodem van de auto aan klapt.Alleen als ik over een hobbelig of een weg van klinkers rijd hoort je het .Ik ben al een paar keer onder m'n auto gekropen en overal een beetje aan getrokken en geklopt maar ik kon niks vinden wat los zat .Het is echt iets wat los zit want als je heel rustig rijd z'n 5 km dan hoor je het al.Is het geen fuseekogel of zit dat niet achter?

mao

En het lijk wel of het steeds erger word.

Zippo

Schokbreker-rubber.

Zippo

thuur

Nee achter heb je geen fuseekogels. Wel een stabilisatorstang en de veerschotelrubbers...

Gr 8)

toycar

Wellicht overbodig, maar heb je ook eens gekeken hoe je reservewiel, krik, gereedschap enz. er bij liggen?  

mao

Nee dat is het volgens mij allemaal niet , maar kan de stabilisator stang niet los zitten ? Als ik er aan trekt voel ik geen beweging in zitten.

Zippo

[move=left,scroll,6,transparent,100%]veerschotelrubbers..........!!![/move]

Heb je daar al naar gekeken?

Zippo