Complete stage 0 en nog houd de auto in?? 850R

Gestart door kennone, 16-06-2017 13:22:21

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: kennone op 07-08-2017 12:42:43
Volvo dealer besteld de rotor en de verdeelkap en zo gaan we weer verder proberen. Zullen maar zeggen dat mijn auto enorm veel karakter heeft.. :P

Auto's met karakter moet je niet willen. Kost alleen maar geld en onnodige hoofdbrekens. :evil: ;D ;D
Volvoloos....

kennone

Spullen binnen. En hoe het beste de rotor en verdeelkap monteren? Volgensmij moet de intercooler buis die er achter zit los toch?

cornelis-b

Citaat van: kennone op 08-08-2017 21:42:51
Spullen binnen. En hoe het beste de rotor en verdeelkap monteren? Volgensmij moet de intercooler buis die er achter zit los toch?

Sorry maar als je niet weet hoe je een rotor en verdeelkap moet monteren laat het dan doen. Denk dat je, je dan beter met muziek kan bezig houden ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kennone

Haha ja denk wel dat het lukt maar vraag liever even van te voren voordat ik sta te tobben 😜

peteRRR

Hier een filmpje over de wissel,...kijk eerst even of je dit wel wil ;)
Als je dit gaat doen let er wel op dat je wat gaat verzinnen dat de kabels weer op dezelfde plek op de nieuwe
verdeler terecht komen.

https://www.youtube.com/watch?v=4XaoZMqE1Y0

Het is ook wel goed om eerst de onderdelen die je gaat vernieuwen te herzien of dit wel nodig is,...al doende leer je er wel van
maar geld weg gooien is niet nodig. ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

kennone

Klopt helemaal. Heb het zelfde verhaal ook bij van Boxtel neer gelegd en zij gaven ook aan dat dit de grootste kans hebber was. Net als sommige hier aangaven. Dus heb het er op gegokt. Dankje voor de link👌🏼

kennone

Het zit er op. Na de eerste keer starten gelijk weer uit gezed. Kabel 4 en 5 omgewisseld 🙈 en gij loopt als een zonnetje. Nu wachten op slecht weer. Maar dat zal geen probleem zijn denk ik

Vulk

Hoe oud was de vorige rotor en verdeler?

kennone

Heb ik niet naar gekeken. Maar waarschijnlijk niet heel oud. Want deze was een paar maamden terug nog niet aan vervanging toe. Het zag er ook niet heel slecht uit van binnen. Echter heb ik geen stotterende auto meer gehad in de laatste regenbui. Dus denk dat nu mijn probleem helemaal verholpen is. Kan ik hoop ik met een gerust hart naar Portugal over 3 weken.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!