Koelvloeistof blaast uit radiateur!!

Gestart door BoetvdBosch, 24-06-2017 16:08:34

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Als je zegt dat de koelvloeistof er uit geperst word bij de radiator, vraag ik me af welke meerwaarde het heeft om het systeem af te persen.
Het resultaat zal écht niet anders zijn.  ::)

leons850

Citaat van: Ludo op 24-06-2017 23:01:41
Als je zegt dat de koelvloeistof er uit geperst word bij de radiator, vraag ik me af welke meerwaarde het heeft om het systeem af te persen.

De exacte locatie zou handig zijn. ;)
Maar zal waarschijnlijk neer komen op een nieuwe radiator.
Hoe wel een 2.5T natuurlijk ook een reputatie heeft.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ludo

Citaat van: leons850 op 24-06-2017 23:02:51

Door af te persen zal de locatie ook niet anders zijn.  :P

leons850

Citaat van: Ludo op 24-06-2017 23:04:22
Citaat van: leons850 op 24-06-2017 23:02:51

Door af te persen zal de locatie ook niet anders zijn.  :P

Dat is zeker waar.
Maar dan is t wel allemaal koud, dan brand je je vingers niet en ik vind t fijner zoeken.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

-D©©©L-

Citaat van: BoetvdBosch op 24-06-2017 16:08:34
Beste allemaal,

Ik heb al enige tijd problemen met mijn 850.
Na lange tijd gereden te hebben of met warme dagen, gaat vaak mijn koelvloeistoflampje spontaan branden en wordt al mijn koelvloeistof bij mijn radiateur eruit geperst.

Wat betekend dit?? Is mijn radiateur dan kapot of is er een ander probleem aan de hand?

Ik lees het volgende "mijn radiateur is lek, is mijn radiateur lek ?"
Ja.

UserID6342

Citaat van: BoetvdBosch op 24-06-2017 22:26:17
The Demon ik weet niet maar je kunt beter dingen eerst uitsluiten voordat je dingen gaat bestellen en inbouwen en je er achterkomt dat het probleem er nog is. Dus beetje respect mag wel!

Denk dat het aan respect bij Walter (The Demon) echt niet aan ontbreekt, voor de afdeling botte opmerkingen kun je beter bij mij zijn :evil:. Je zegt zelf al iedere keer; het komt uit de radiateur, hij perst de vloeistof daar eruit, wat denk je dan zelf ?  Je hebt daar een lekkage en los dat eerst op voordat je over andere dingen begint te zeuren / te raaskallen. Maar met al die onzinnige opmerkingen van een 'garage of vriend zegt' schiet jij niets mee op, een auto hoort geen KVS te lekken en klaar.  In dit geval is je radiatur de zwakste schakel en die heeft het begeven, dus eerst die vervangen voor een nieuwe en dan eventueel verder kijken maar ik verwacht niet dat er verder nog iets aan de hand is....

cornelis-b

Citaat van: BoetvdBosch op 24-06-2017 16:08:34
Beste allemaal,

Ik heb al enige tijd problemen met mijn 850.
Na lange tijd gereden te hebben of met warme dagen, gaat vaak mijn koelvloeistoflampje spontaan branden en wordt al mijn koelvloeistof bij mijn radiateur eruit geperst.

Wat betekend dit?? Is mijn radiateur dan kapot of is er een ander probleem aan de hand?

Het koelsysteem is een gesloten systeem dus als de KVS uit de radiateur komt betekend dit dat deze LEK is en vervangen moet worden. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

clk-p

En even een voorstelronde was ook wel op zijn plaats geweest.
Mocht je dat al gedaan hebben heb ik wat gemist, maar ik zie er niks van terug..  :eusa_whistle:
Hopelijk wordt je probleem snel opgelost..