Hulp aan mede V70(R AWD) gevraagd

Gestart door Entuscan, 16-05-2005 15:09:01

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

Hey,

Ik ben DRINGEND op zoek achter een foto van de achterbumper van een V70, liefst R AWD.
En nog wel een speciale foto ...

Kan iemand me een fotootje bezorgen van de achterbumper met de achterklep open. Zo'n bovenaanzicht van de bumper dan, zodat er goed duidelijk te zien is of er wel of geen lijn door loopt en hoe de bumper net tegen de rest van de wagen aansluit.

Misschien een rare vraag, maar morgen moet mijn wagen voor de 2de maal binnen voor herstelling  >:( en deze keer moet het toch echt wel goed gedaan zijn of er gaat aan elke (volvo)bel getrokken worden waar maar aan te trekken valt.

Ik zou dus graag een voorbeeld hebben van hoe het was en hoe het terug moet.

Alvast bedankt
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Rudi

Heb je een mail adres,ga ik even kijken of ik een foto kan maken.
Dr.Go-Fast...

Rudi

Heb ze verstuurd,zijn ze duidelijk genoeg?Anders maak ik nog een paar.Kom straks jou kant op trouwens,moet naar Tisselt....biertje? ;D ;)
Dr.Go-Fast...

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

Citaat van: BenC70ES op 16-05-2005 16:17:49
Citaat van: Rudi op 16-05-2005 16:12:04
moet naar Tisselt....

Is niet zo ver van mij...  :)

Ga om 18.00 weg en ben om 22.00 daar,bij Schenker Stinnes logistics,Kersdonk 11 In m'n koelkast heb ik altijd bier 8)

Eigenlijk is het Willebroek maar dat ligt daar tegen aan.Wordt waarschijnlijk toch niks,of weet je waar het is?

Loopt een breed kanaal bij langs.Zou dan de eerste C70-FH12 meeting worden :D
Dr.Go-Fast...

Entuscan

Hééééééél erg bedankt Rudi

Precies wat ik moest hebben, en meer.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BenC70ES

Citaat van: Rudi op 16-05-2005 16:34:10
Citaat van: BenC70ES op 16-05-2005 16:17:49
Citaat van: Rudi op 16-05-2005 16:12:04
moet naar Tisselt....

Is niet zo ver van mij...  :)

Ga om 18.00 weg en ben om 22.00 daar,bij Schenker Stinnes logistics,Kersdonk 11 In m'n koelkast heb ik altijd bier 8)

Eigenlijk is het Willebroek maar dat ligt daar tegen aan.Wordt waarschijnlijk toch niks,of weet je waar het is?

Loopt een breed kanaal bij langs.Zou dan de eerste C70-FH12 meeting worden :D

Zal voor een andere keer zijn Rudi, maar weet het kanaal in Willebroek wel zijn...
Ik kom van de andere kant van Mechelen. Moest je nog eens in de buurt zijn mag je altijd een pm sturen.  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

@Ben,maar dat weet ik nooit precies van te voren,en als ik onderweg ben kan ik geen pm sturen.Maar wie weet komt het een keer zo uit.

@Entuscan,graag gedaan ;)
Dr.Go-Fast...