Even voorstellen, Silvan

Gestart door silvan, 27-07-2017 20:11:53

Vorige topic - Volgende topic

silvan

Dag vrolijke vrienden,

Mijn eerste auto was een gloednieuwe volvo v40 uit 2015, in de lease, maar bij de nieuwe job moest ik die helaas inleven. Het volvo virus bleef kriebelen dus recentelijk van een van de leden hier een V70 gekocht. Absoluut niet nieuw (bj 98) maar hij rijdt heerlijk. Op aanraden van verschillende mensen hier maar een accountje aangemaakt om eens wat rond te neuzen. Ik verwacht veel te lezen en veel te vragen, maar mocht ik her of der een steentje kunnen bijdragen dan zal ik dat zeker niet laten.

edit: plaatje fixen

volvobug

Welkom hier! Waar rijdt deze zilveren rond en wiens ex  :D is het?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

sander69

Welkom hier.

Ik heb ook een V40 in de lease gehad; de D2 R design uitvoering; zwart met zwarte ramen.... heerlijke auto was dat..

Deze V70 ziet er ook nog goed uit zo te zien, veel plezier ermee
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

kulk

He daar is ie weer, mooi!

Dit is mijn ex inderdaad  8)

V70geRwin

Welkom en een mooie kleur, zeker met deze velgen!
Een paar nieuwe lampen en knippers en hij oogt een stuk frisser  ;)

Veel plezier er mee  :eusa_clap:

silvan

Thanks voor het warme welkom! Meestal te vinden in de Utrecht en omstreken. Niet verbaasd opkijken als je deze komend voorjaar in Oostenrijk of Frankrijk in de bergen ziet rondrijden ;)
Zitten inderdaad wel nog wat dingetjes aan om op te lappen en dat wil ik ook graag gaan doen. Hij rijdt namelijk nog als een zonnetje en dat wil ik graag lang zo houden :)
Also @Sander69, die D2 R design is een prachtig ding (ik had de 18" ixion velgen, kriebelt soms wel om zoiets dergelijks onder deze te hangen maar het huidige schoeisel ziet er ook nog prima uit) maar kwa motorgeluid ruimte haalt 'ie het bij lange na niet bij zo'n slagschip :)