Top snelheid

Gestart door kennone, 02-08-2017 21:23:46

Vorige topic - Volgende topic

koen.s

Gebruiken jullie de 5e versnelling niet?
;D ;D

vasquez

275 km/h op de teller, hoe hard is dat op de GPS?

Klinkt overigens wel bijzonder voor een automaat, mijn oude 855 T5R automaat met 18T, 3 inch downpipe en groene injectoren en MTE mapping liep met moeite 250 op de teller.
Ging als de brandweer tot de 220/225, maar daarna kroop hij verder naar 245/250 de automaat wilde gewoon niet veel verder.

Mn standard Classic V70R handbak met 18T loopt moeiteloos naar de 260 en er overheen, is echter wel veeeeeeeeel minder snel dan de oude 855.

elianmars

https://youtu.be/W3UZSNLqHAk ;D

Overigens, mijn 850 automaat met 16T, 3 inch katloze dp en MTE software kwam ook niet veel verder dan 250 km/uur.

Redolpho

Blij voor je  :D

Ik werd verkettert met mijn gemelde 275  met Saffron V70R met 16t. Ook idd in Duitsland op een lange zondag morgen.

Maar ach. Nu gaat het nog sneller haha

Redolpho

Citaat van: kennone op 11-04-2018 22:46:09
Geen idee wat dit op de GPS is. Bandenmaat etc is nog standaard. Voor de gene die het niet halen en ik weet niet of dit normaal is. Maar ik kwam er achter dat ik met iets minder gas dan volgas na dat ik de 230kmh gepasseerd was veel meer trekkracht heb. Klinkt misschien echt stom maar door een beetje met je gaspedaal te spelen op die snelheden voelde ik echt verschil met wanneer hij er harder aan trok en dat was dus niet bij volgas.
Dus boven de 230 kmh gaat u spelen met het gaspedaal? Lijkt mij, maar ik kan me uiteraard helemaal vergissen, dat je na de 230 echt doortrapt.

Redolpho

Leuk om te lezen. Ik wens u veel succes met de aankomende discussie.

Redolpho

Waarom zou je uberhaupt 230 gaan rijden om dan vervolgens te kijken of de auto nog niet verder kan. Je trekt dan toch door om het max te gaan bewerkstelligen?

Redolpho

Oh zeker niet slecht hoor.

Ik gun het je van harte.

Redolpho

Maar dus boven de 230 moet je een beetje afleiding zoeken in het gebruik van het gaspedaal? Trap dat ding in man. Je auto kan het.

Zo veel meerijdend verkeer op die snelheden zijn ook in dld niet. Komt uiteraard regelmatig voor, maar is echt niet de norm hoor.  Ik woon aan de grens. Ik tank daar letterlijk elke week.

En zie mijn onderschrift. Dat zijn geen Getz die zwarte Volvo's beschadigen

vasquez

Geen idee wat dit op de GPS is.

waarschijnlijk rond de 260 echte kilometers per uur ;-)

Snellebaksteen

Citaat van: Redolpho op 11-04-2018 23:19:21
Dat zijn geen Getz die zwarte Volvo's beschadigen

;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Redolpho

Citaat van: vasquez op 11-04-2018 23:29:06
Geen idee wat dit op de GPS is.

waarschijnlijk rond de 260 echte kilometers per uur ;-)
Heel netjes idd. 4.0 V8 en 3.5 V6 even aan de kant zetten is inderdaad niet niks.  Zeker met een (hele mooie) Volvo

Redolpho

Citaat van: Snellebaksteen op 11-04-2018 23:30:45
Citaat van: Redolpho op 11-04-2018 23:19:21
Dat zijn geen Getz die zwarte Volvo's beschadigen

;D ;D
Las het. Spijtig kerel. Wens je heel veel sterkte met de afhandeling. Waardeloze situatie

Redolpho

Citaat van: kennone op 11-04-2018 21:55:45
Ik hoopte stiekem toch even wat speciaals te hebben met mijn snelheid :P Maar hij gaat er ook zeker vlot naartoe. Heb wat sprintjes kunnen trekken tegen een Nieuwe BMW 740d en een denk 2012 model Mercedes S350d en ik liep toch nog goed weg van ze. Toen ik 275kmh reed zat er een redelijk nieuwe BMW 650i voor mij. Die liep wel ietsjes weg maar weet niet of deze wel echt mee deed. Die vent zat er zo rustig in haha
Dit kan toch helemaal niet kerel. En waarom zouden diesels van dat kaliber uberhaupt tegen jou gaan rijden? Omdat ze een grote (tank) hebben?

4.0 V8 en 3.5 V6. Het gros van de diesels gaan niet racen. Zijn namelijk zakelijke auto's

Maar we laten het hier maar weer bij. Succes

Redolpho

Vind het wel lachen dat je denkt met een oude volvo het op denkt te moeten nemen tegen een nieuwe Mercedes S. Dan wel een nieuwe BMW.

Ik neem aan dat het ook goed bevallen is.

Ik zet mijn cl in als prijs als jij met de volvo wint van mijn s63 amg